Podobne się po temat. Zdradził byś trochę więcej informacji.WJ77 napisał(a):Temat prawie archiwalny ale może się wypowiem. Przerabiałem temat wymiany tylnego mostu. Jak do tej pory wszystko działa bez problemu. Koszt w moim wypadku to ok 1000zł. Największym problemem jest przełożenie mechanizmów dyfra pomiędzy obudowami i ustawienie luzów pomiędzy zębatkami. Znalezienie odpowiednich płytek sterujących które podadzą odpowiednie napięcie na dyfer. Reszta to tylko montaż. Ja całość zrobiłem w dwa dni więc jest to do wykonania.
Niestety ze względu na brak czasu samemu nie mam jak i kiedy. Natomiast tutejsze czyli wrocławskie warsztaty nawet nie podejmują tematu. Tak więc nadal będę na fabrycznym pomykał.WJ77 napisał(a):Mogę jedynie potwierdzić że napęd w dalszym ciągu działa prawidłowo. Od momentu zakupu mam problem z wyciem najbardziej słyszalnym przy ok 70-80 km/h. Lecz wygląda to na skrzynię biegów ( dla eksperymentu wyjąłem wał i dyfer z półosiami i nic nie pomogło). Łożyska na wale też swoje dokładają. Jak dotąd najdłużej wytrzymały polskie z FŁT cena ok 16zł za sztukę. Chińskie zaczęło wyć po 50km od założenia. Robiłem sprzęgło i mogę podpowiedzieć że bez wyjmowania sanek i rozbierania przedniego zawieszenia nie ma co próbować wyjmować skrzyni .
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości