U mnie w aucie jest już ostra masakra. Wspomniany błąd Check+Stop, wywala prawie za każdym razem, przy mocniejszym wyprzedzaniu.
Najgorsze jest to, że auto całkowicie zamula, traci moc i o wyprzedzaniu nie ma szans. Wczoraj jadać - na próbę - na II, przy 2 500 obr./min wywaliło błąd, zmuliło i zaczęło szarpać ... Na trasie, podobnie, ale bez efektu szarpania. Do tego dochodzi chmurka.
I pytanie do osobników, po regeneracji wtrysków. Czy u Was, były podobne objawy lejących wtrysków ? Dodam, że do tej pory, przy temperaturach 0 do - 4 nie miałem problemu z odpalaniem.
Z błędów na Clipie wywala;
DF137 funkcja regulacji ciśnienia listwy
DF173 przyuczenie kodów wtryskiwaczy
DF116 obwód czujnika oznaczenia cylindra
DF061 obwód świec żarowych ( ale to już mam od jakiś 3 lat
)
I zalecane ciśnienie na listwie wtrysku - 364,9 bar, a skacze od ok 150 - do 400 ...