Strona 51 z 69

Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

PostNapisane: poniedziałek, 5 grudnia 2016, 08:55
przez Wielebny
U mnie w CDI miałem takie objawy:
przy mocniejszym depnięciu przechodził w tryb awaryjny - gasnął i wyskakiwał błąd EPC - electronic power control.
Nie można go było odpalić w zakresie temperatur - 80 - 60 st.
Po sprawdzeniu przelewów na "maszynce" okazało się że jeden z wtrysków leje dwa razy mocniej niż pozostałe.
Po wymianie wtryskiwacza problemy zniknęły.
Pewnie w dCi mechanizm jest podobny - w końcu to i to to CR.

Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

PostNapisane: poniedziałek, 5 grudnia 2016, 14:35
przez Marek_Bielsko
Przed regeneracja świecił check engine.
Mocy nie brakowało ani trochę, minimalna chmura przy gazie w podłodze (widziane jedyne z auta za kangurem - nic w lusterkach :lol: ), najgorsze było długie odpalanie 1-3 sekund.
Błędy jakie występowały, to wtryskiwacz na pierwszym cylindrze i świece żarowe. Po wymianie świec i skasowaniu błędów, pojawił się błąd tego pierwszego wtrysku, po regeneracji kangur był jak nowy.

Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

PostNapisane: poniedziałek, 5 grudnia 2016, 17:10
przez Mascot
A mi właśnie nie wywala błędu, o laniu na jakimś cylindrze, jedynie te, które podałem wyżej. Z odpalaniem problemów nie ma, ale chmura, że ło panie !
Mocy - wydaje się - że mam jakby ciut mniej :evil:

W weekend postaram się puścić układ, bezpośrednio na Liqui Moly Diesel Spulung. Dti jedno uratowało, CDTi też :lol:

Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

PostNapisane: poniedziałek, 5 grudnia 2016, 19:52
przez Marek_Bielsko
A może po prostu nie masz już turbiny? :lol:

Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

PostNapisane: poniedziałek, 5 grudnia 2016, 21:03
przez Mascot
Podejrzewam, że błąd turbo, objawiał by się, innymi kodami błędów i kontrolkami. Albo w ogóle nie będzie nic " mówił " :D. I nie bierze mi nic oleju :shock:
Sądząc, bo różnicach na listwie, to będą wtryski.

Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

PostNapisane: wtorek, 6 grudnia 2016, 08:33
przez Wielebny
To takie objawy miałem jak mi wyczyściłem spulngiem wtryski i cały syf poszedł w EGR. Dodatkowo był błąd przepływki.

Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

PostNapisane: środa, 7 grudnia 2016, 13:20
przez sword
Możecie mi zobaczyć, czy po zgaszeniu auta (albo tylko po włączeniu zapłonu i cofnięciu kluczyka), wskazówka paliwa opada od razu do samego bolca/ogranicznika, czy zostaje ze 2-3mm wyżej i opada do końca dopiero po kilkudziesięciu sekundach?

Chodzi o 1,2 8V i taki licznik jak na foto:

Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

PostNapisane: czwartek, 8 grudnia 2016, 22:11
przez Matt74
Co to moze byc? Dzisiaj mialem taka sytuacje: Jade po miescie na 4 powoli ok 40km/h a tu auto nagle przerywa i chwilami takiego powera dostaje ze jeszcze nigdy tak nie mialem, Na postoju to samo. Jakby ktos dodawal gazu. Przegazowalem go i wszystko wrocilo do normy ( Albo nie normy). Caly czas mi sie wydaje ze ten silnik powinien lepiej sie zbierac. :o

Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

PostNapisane: sobota, 10 grudnia 2016, 15:43
przez sword
sword napisał(a):Możecie mi zobaczyć, ....


Co? Nikt tu nie ma takiego auta, z takim licznikiem?

Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

PostNapisane: sobota, 10 grudnia 2016, 20:03
przez Matt74
sword napisał(a):
sword napisał(a):Możecie mi zobaczyć, ....


Co? Nikt tu nie ma takiego auta, z takim licznikiem?


Ja mam .Dzisiaj nie jezdzilem nigdzie ale pojde i zaraz ci powiem jak wlacze zaplon. :P