Witam.
Jeżeli zły dział to proszę o przeniesienie.
Byłem dziś obejrzeć Kangoo 1.2 z 98r z tego ogłoszenia
http://olx.pl/oferta/renault-kangoo-CID ... 2483f5f1a5
Rozglądam się bardziej za wersją 1.4 ale że cena niska a mam niedaleko to postanowiłem się przejechać.
Cóż, nie można powiedzieć aby auto na żywo prezentowało się lepiej niż na zdjęciach.
Blacharka- lewy próg ma lekki nalot i trochę purchli. Ale jak na Kangoo to w całkiem dobrym stanie. Prawy próg dziura przy nadkolu, na całej długości rdzawy nalot.
Tylne drzwi bagażnika skorodowane i dziurawe od wewnątrz. Styki ogrzewania tylnej szyby zaśniedziałe i utlenione. Blacha pod tylnym zderzakiem to sito.
Zderzak tylny trzyma się na czym się da. Prawy bok cały obity i porysowany. Przedni zderzak poobcierany grubymi rysami.
Na prawym przednim błotniku popękany lakier (nie przyglądałem się, ale chyba nie był szpachlowany).
W przednich drzwiach, zarówno lewych jak i prawych odchodzą uszczelki. Drzwi przesuwane działają bez problemu.
Ogółem całe auto poobijane i porysowane ale po tylu latach to było do przewidzenia.
Relingi dachowe widocznie na zdjęciach w rzeczywistości pordzewiałe i powyginane.
Przednia szyba porysowana od tanich wycieraczek.
Wnętrze zużyte i zdekompletowane. Fotel kierowcy straszy dziurą do samego szkieletu.
Pedał sprzęgła wpada w podłogę, choć akurat samo sprzęgło działa dobrze. Może ten typ tak ma. Niestety nie sprawdziłem działania skrzyni biegów, ale jedynka i wsteczny wchodzą bez zgrzytów. Brakuje kilku plastików wnętrza.
Silnik odpala od strzała, jednak nim przyjechałem był już ciepły. Równo chodzi. Podobno wymieniany uszczelniacz wału.
Do regulacji zawory- stukają dość głośno.
Rura dolotu powietrza klejona na szkota. Akumulator Centra chyba niedawno wymieniany.
Założone opony mają całkiem niezły bieżnik, ale rocznik 2003! Opony w bagażniku, 3 w przyzwoitym stanie. Jedna ma zdarty bieżnik przez złą geometrię.
Przednie zawieszenie sztywne, lecz w tylnym słychać stukanie na wybojach. Skrzypienie z układu wydechowego. Mocowania pewnie do zrobienia.
Auto ma na liczniku przejechane 296tys. km.!!! (w ogłoszeniu na tą chwilę 260tys.)
Inspekcja oleju nieskasowana, pokazuje się przy każdym uruchomieniu zapłonu.
Auto zostało przejęte przez warsztat samochodowy od poprzedniego właściciela i rozmowy były prowadzone z jednym z mechaników. Choć odniosłem wrażenie, że samochód był własnością samego warsztatu. Ubezpieczenie do kwietnia 2015, lecz rozłożone na raty i kolejna składka do opłacenia 28 Lipca.
Nie podjąłem prób negocjacyjnych, ale Pan z którym rozmawialiśmy stanowczym tonem poinformował, że za tą cenę ciężko znaleźć Kangoo.
Moja ocena- nie warto nawet inwestować w to auto. Dobre jedynie dla mechanika amatora, bądź na sezon dla handlarza truskawek. Jeżeli ktoś zbije cenę poniżej 2tys, to jeszcze można przełknąć jego zakup.
Ponoć do Pana co chwilę dzwoniły kolejne zainteresowane osoby, ale ja już znam te zagrywki. Publikuje te informacje, gdyż mnie nic nie kosztowała ta wizyta, a komuś z drugiego końca Polski mogą oszczędzić pieniędzy i czasu.