
Ale ojciec akurat potrzebował i nie przejmując się wlał do Kangoo (dci). Po zrobieniu klikuset kilometrów silnik zaczął się lekko dławić i mocy mu zaczęło brakować - jak się później okazało filtr paliwa się zapchał przez te resztki opału...
Rafal napisał(a):
Wiem jedno, że skoro od nowości tankuję na shell i zbieram wszystkie faktury to przez okres 2 lat jak cos padnie z wtryskiem to nie zamierzam za to płacić, albo renault albo shell polska...
rustyred napisał(a):To teraz opowiem Wam coś ciekawego. Kiedy zgłosiłem się do pewnego magika w sprawie tej kontrolki, co to ponoć oznacza uszkodzone wtryski, gość kazał mi dolać do baku ropy litr mixolu. Ponieważ jest naprawdę miszczem od tej marki, wlałem. Co prawda nie pomogło, ale, mimo moich stresów, nie zaszkodziło. Co Wy na to???
michal napisał(a):Tankując na Neste, Bp, Shell, Statoil,POL-oil wlewacie najprawdopodobniej eurodiesel Lotos lub eko gdyż te firmy mają zawarte umowy na dostarczanie im paliw, mają też podrasowane oleje:
BP ultimate -Liczba cetanowa, min 55,0
SHELL V-Power Diesel (!!!!!! ale może być nawet 25 zł droższe na baku niż tankując w neste)
jest paliwem bezsiarkowym (akurat !)
wyższa niż 51 liczba cetanowa
(paliwo w 100% produkowane w rafinerii Shell w Niemczech)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości