Napisane: wtorek, 23 maja 2006, 11:21
Możnaby taki EGR założyć gościom co jedzą cebulę i czosnek, a potem wsiadają do komunikacji publicznej.
Forum wszystkich kangoomaniaków :]
http://klubkangoo.pl/forum/
siwy261976 napisał(a):być może na serwisie mogli by to skasować, choć pewnie szkoda kasy bo skoro zawór jest uszkodzony to i tak za jakiś czas się ona zapali,
siwy261976 napisał(a):Po drugie używając autka z niesprawnym układem narażasz sie na mandat w razie kontroli przez tzw "policję techniczną" mają sprzęt do pomiaru spalin i jeśli trafisz na kumatego glinę to mogą byc problemy:(
sw napisał(a):EGR zawiesił mi się jakieś 5kkm temu. Od tego czasu zauważam wyraźnie, że spalanie wychodzi o ok. 0,2l/100km mniejsze. Najpierw myślałem, że to przypadek, ale po kilku tankowaniach wychodzi to ewidentnie. Nie ma żadnych skutków ubocznych - przyspieszenie ok, dymienia nie ma, tylko ta kontrolka świeci.
Do czego właścicielowi pojazdu może się więc przydać EGR? Ochronę środowiska zostawmy na chwilę na boku.
siwy261976 napisał(a):jeszcze jedno, troche poszukałem, chłopaki od mitsubischi pisali o odłączeniu steowania podciśnieniowego zaworem i zaślepieniu tego przewodu by silnik nie łapał lewego powietrza, ale nic nie pisali o kontrolce od EGR wtedy wydaje mi się że jeżeli jest to sterownaie czysto podciśnieniowe moze udałoby sie skasować w serowniku błąd, a po odłączeniu zaworu na dobre, sterownik nie powinien tego błedu zapisać ponownie a tym samym odpalić kontrolki, ale to jeszcze musiałby ktoś z większym doświadczeniem w marce renault potwierdzić
tu jest link do tej strony http://www.mitsubishiklub.pl/forum/foru ... p?TID=3883
cieski napisał(a): W warsztacie podpięli kompa i wyszło, że miałem przejściowe problemy z EGR ale też stały z kontrolką wlotu powietrza. Tak zastanawiam się gdzie ta kontrolka jest.
cieski napisał(a): Czy moje problemy są związane faktycznie z zatarciem? A może poprostu przewód ciśnieniowy ma przetarcie albo nieszczelność i wprowadza EGR w stan spoczynku. No właśnie to chyba działa tak, że podciśnienie powoduje przełączenie z stanu zamknięty na otwarty lub odwrotnie jak podciśnienia nie ma to w jakim położeniu pozostaje? Musi mi to ktoś rozebrać i sprawdzić co się dzieje Jak na razie terminy w warsztatach ok 1 tydzień bo mają przed wakacjami duży ruch