Strona 2 z 4

PostNapisane: czwartek, 9 listopada 2006, 15:20
przez kavka
W dCi-ku gazem steruje potencjometr i to od niego sa kabelki ... U Ciebie jest zwykła linka :wink:

PostNapisane: czwartek, 9 listopada 2006, 15:28
przez Lucass
No, stary! :lol: :wink:
Dzięki za uznanie ale ja aż takim specem nie jestem. Wiem co u mnie i wiem też ze słyszenia co w dCi kach. Nie wiem czy była też w 1,9. Mogła być ale np poprzedni właściciel ją wy.... tzn wymontował. Mogło też nie być bo to w końcu "prosty" diesel więc po co mu potencjometr. :wink:

Ooooo! widzę, że kavka mnie ubiegł
No to masz jasność!

PostNapisane: czwartek, 9 listopada 2006, 15:33
przez tulipan
no nie pompa jest elektronik,a ta linka to idzie do potencjometru tylko że w serwisie powiedzieli że są dwa jeden przy pedale a drugi na nadkolu w kabinie silnikowej,ja mam tylko ten na nadkolu a on z pedałem połączony jest przy pomocy linki

tulipan
żółty1,9d

PostNapisane: poniedziałek, 11 grudnia 2006, 23:03
przez bogdandci
Chciałbym zlutować złączke sam . Z jednej strony jest o dwa kabelki więcej . Lutować kolorami a te dwa zostawic niech se wiszą ?? Nie jestem pewien . Może ktoś z was miał z tym do czynienia i mi podpowie ??

PostNapisane: wtorek, 12 grudnia 2006, 06:35
przez Bullitt
Lutować dokładnie tak jak jest połączone teraz.

PostNapisane: wtorek, 12 grudnia 2006, 16:03
przez Lucass
A to co nie ma odpowiednika zaizolować ale sprawdź czy NA PEWNO nie są w żaden sposób z niczym połączone.
I niech nie wiszą tylko przykręć je taśmą izolacyjną do wiązki.

PostNapisane: wtorek, 12 grudnia 2006, 16:20
przez bogdandci
Wielkie dzięki . Wywalam złączke bo sie z tym jeżdzić nie da :D

PostNapisane: środa, 4 lipca 2007, 15:40
przez michal
odświeżam temat
od jakiegoś czasu samochód zaczął szarpać , dolałem uszlachetniacza ale było jeszcze gorzej , pojechałem na wakacje i w drodze szarpał, gasł w czasie jazdy po ujęciu gazy , nawet nie dawał się uruchomić. najczęściej szarpał po ujęciu gazu, redukcji i ponownym przyspieszaniu przy ok. 2200 obrotach (żadne kontrolki nie paliły się, chyba,w momencie zgaśnięcia)
podejrzenie padło na zawór EGR ale po wyjęciu i przetestowaniu podejrzane stały się wtryski ( :x ) zanim zaczeliśmy je sprawdzać mechanik przypomniał sobie o złączce potencjometru, rozłączył , złączył i podpiął na opasce wyżej do innych kabli

NO I NAPRAWIONE :D :D :D

PostNapisane: wtorek, 17 lipca 2007, 09:29
przez a-kwiaty
u mnie czasem silnik szarpie po zejsciu z obrotow: sadaja do 1000 i pozniej szarpie i podchodza do 1200 - 1500 i sie uspokaja. Czy to objaw zlaczki?

PostNapisane: poniedziałek, 30 lipca 2007, 09:19
przez sop3k
a czy jest mozlwiość sprawdzenia czy ta wiązka działa czy nie?