Strona 1 z 1

nowe silniki nie do Kangoo

PostNapisane: wtorek, 8 listopada 2005, 08:28
przez PanKot
http://moto.onet.pl/1255423,2244,artykul.html

Popatrzcie co nowego szykuje Renault w swoich autkach.
157 KM - taki silniczek w Kangoorku to byłoby fajnie mieć, niestety fabryka tego nie przewiduje. Dlaczego? Czyżby Kangoorki były na wymarciu? Coś francuskie inżyniery nie przykładają się do unowocześnienia Kangoo.
Propozycja torbacza 2006 - to śmiech na sali - nic z nowości.
No bo co, pomalowali wszystkie listwy na kolor nadwozia :!:
A dali by chociaż nowy silniczek, tak ze 130 Km :idea:

PostNapisane: wtorek, 8 listopada 2005, 10:19
przez zuwik
http://www.media.renault.com.pl/artykul ... 824&s=main

Wg mnie nie dają mocniejszych, żeby Kangoorkiem za szybko nie jeździć (nie jest w końcu najstabilniejszy, o czym wszyscy wiemy :wink: ). Pytanie tylko czy nie potrafią nic zrobić, żeby mocy było więcej bez przesadnego rozpędzania? Zmian jest mało, ale pamiętajmy, że to tylko facelifting.

BTW. Na stronie http://www.renault.fr w gamie modeli jak sięzaznaczy Kangoo, po lewej pojawia się malutkie zdjęcie Kangoo w kolorze czerwonym z malowanymi listwami i halogenami. Wygląda wg mnie genialnie! Szkoda tylko, że żadna z europejskich stron Renault nie posiada galerii zdjęć Kangoo.......

PostNapisane: wtorek, 8 listopada 2005, 21:41
przez Wiz
zuwik napisał(a):Wg mnie nie dają mocniejszych, żeby Kangoorkiem za szybko nie jeździć (nie jest w końcu najstabilniejszy, o czym wszyscy wiemy :wink: ).


Zuwik nie obraz sie ale, chrzanisz jak potrzaskany.
Trzeba bylo przyjechac na rajd to bys zobaczyl, tak jak inni niedowiarkowie ze Kangoorem sie da :!: :!: SZYBKO i OSTRO w zakretach i sie nawet nie wywrocic :!: :!: Tym samochodem sie da, tylko trzeba chciec i umiec.

PostNapisane: wtorek, 8 listopada 2005, 22:13
przez sw
Musze powiedziec, ze stabilność kangura ciezarowego mnie pozytywnie zaskoczyła. Na początku bałem się wchodzić ostrzej w zakręty, ale po dwu latach musze powiedziec, ze ani razu nie stałem na dwu kołach, czyli jest nieźle. Niestety komfort pokonywania zakrętów jest fatalny i chociaż koła się nie odrywają, to pasażerowie muszą być mocno przypięci pasami.

PostNapisane: wtorek, 8 listopada 2005, 22:41
przez zuwik
Wiz nie obraże się, bo nie o zakręty mi chodziło :) Mówimy o mocy furek, a nawet moim D7Fkiem wejdę w zakręt z prędkością 130km/h (dajcie mi tylko kilkukilometrową rozbiegówkę :wink: ). Chodzi mi o myszkowanie przy dużych prędkościach - choć może i one nie są złe (opieram się na zachowaniu swojego "oldtimera" i opiniach zasłyszanych tutaj :wink: )

PostNapisane: wtorek, 8 listopada 2005, 23:09
przez Bullitt
sw napisał(a): po dwu latach musze powiedziec, ze ani razu nie stałem na dwu kołach, czyli jest nieźle.

To jeszcze wiele przed Tobą :wink:

PostNapisane: wtorek, 8 listopada 2005, 23:10
przez Bullitt
zuwik napisał(a):Wiz nie obraże się, bo nie o zakręty mi chodziło :) Mówimy o mocy furek, a nawet moim D7Fkiem wejdę w zakręt z prędkością 130km/h (dajcie mi tylko kilkukilometrową rozbiegówkę :wink: ). Chodzi mi o myszkowanie przy dużych prędkościach - choć może i one nie są złe (opieram się na zachowaniu swojego "oldtimera" i opiniach zasłyszanych tutaj :wink: )

Fakt, boję sie rozpędzać do prędkości maksymalnej. Zwłaszcza na tych ciężarowych oponach...

PostNapisane: środa, 9 listopada 2005, 18:58
przez xyz
Nowe silniki... ale dla Kangoosia to nic nie przgotowali, dyskryminacja. Obrazek

PostNapisane: czwartek, 10 listopada 2005, 14:16
przez zuwik
Przygotowali... Moc diesli wzrosła o 5KM :) teraz będziemy wzbudzali postrach i ogólne przerażenie społeczne :D :wink:

PostNapisane: czwartek, 10 listopada 2005, 14:33
przez Bullitt
Ale Euro 4 spełnia, ma inny komp i wtryski. Ciekawe na ile da sie zrobić :twisted: