Strona 1 z 3

4 kola od nowego Kangoo 4x4 (przesuniêty - mod)

PostNapisane: poniedziałek, 23 października 2006, 09:23
przez Gość
W±tek przesuniêty z tematu "Sprzedam" z uwagi na informacje dotycz±ce rozmiarów felg, opon, magicznego ET i paru innych spraw (mod)

Witam
sprzedam 4 opony i kola od nowego Renault Kangoo 4x4. Kangoo wyglada super!
Felgi stalowe. Bez zastrzezen moglbym napisac ze sa nowe (przejechaly 200 km) z salonu Krakowa do W-wy. Opony stan idealny, felgi tez. Bez jakichkolwiek wad ukrytych.
Sprzedaje tylko jako komplet.
Pytania? miloszc@orange.pl

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=136611088

PostNapisane: poniedziałek, 23 października 2006, 10:43
przez Lucass
(przejechaly 200 km) z salonu Krakowa do W-wy.

Jakieś przesunięcia górotworu 8O :?:
Odległość nam się o 1/3 zmniejszyła? :wink:
Ładne 8) Gdybym miał wolną kasę to kto wie...

PostNapisane: poniedziałek, 23 października 2006, 13:47
przez branio
Lucass napisał(a):Odległość nam się o 1/3 zmniejszyła? :wink:
Ładne 8)

Bierz kredyt,na takie koła,warto...
:D

PostNapisane: poniedziałek, 23 października 2006, 14:43
przez Masaccio
Nie lepiej w tej cenie kupić alusy?

PostNapisane: wtorek, 24 października 2006, 07:38
przez shoti
Alusy dobre na lato. A te by były dobre do zimówek. te plastikowe kołpaki są okropne. Zaczynam sie zastanawiać. Jak myślicie, seryjne opony z 4x4 sprawdzą sie w zimie?

No i opony są do jakiejś tam ładowności. Po czym poznać czy załaduje na te oponki 720 kg ???

PostNapisane: wtorek, 24 października 2006, 09:00
przez Lucass
Po oznaczeniu nośności na oponie :)

PostNapisane: wtorek, 24 października 2006, 12:55
przez shoti
Lucass'ie wszystkowiedzący, zechciej łaskawie mnie jakos bardziej w sprawie tych oznaczeń oswiecić a obiecuję dozgonnie chwalić Ciebie na każdej odprawie sztabowej.

PostNapisane: wtorek, 24 października 2006, 13:56
przez Lucass
Na początku pragnę zdementować pojawiające się w niektórych kręgach pogłoski o mojej rzekomej wszechwiedzy.
Kategorycznie stwierdzam, iz są one nieprawdziwe i niepoparte żadnymi - podkreślam - żadnymi faktami. Mogą być rozpatrywane jedynie jako semantyczne nadużycie, względnie skrót myślowy.
Konkludując: wiem tylko jedno - gdzie szukać. A tą wiedzą chętnie się podzielę :wink: :lol:
OPIS OPONY
INDEKSY NOŚNOŚCI I PRĘDKOŚCI

nośność opony > dop. masa. całkow. / 4 (koła)
Do skoczków osobowych standard to 82T
dla ciężarowych 86T będzie wystarczające

PostNapisane: wtorek, 24 października 2006, 14:40
przez Bullitt
Lucass napisał(a):nośność opony > dop. masa. całkow. / 4 (koła)


A ja tu akurat sie nie zgodze. Nacisk na obie osie nie jest identyczny. DR w łapki i szukamy rubryki "Największy dopuszczalny nacisk osi" i tam mamy w wersji o zwiekszonej ładowności "11". 11kN przeliczamy na kilogramy i dzilimy na polowe. Teraz mozemy dobrac nosnoć z tabelki podanej przez Lucassa

P.S. Mam nadzieję, ze nie pomniejszyłem zalług kolegi Lucassa :wink:

PostNapisane: wtorek, 24 października 2006, 15:12
przez Lucass
Nie twierdzę, że nie :wink: :) ale w takim razie dlaczego w moim kangurku, który nie ma podwyższonej ładowności dop. nacisk osi też jest 11kN co odpowiada ~1121 kG. Podzielone na 2 to ~560 kG więc opona powinna mieć indeks conajmniej 88. Tymczasem fabryczne Conti mają 82
WHY? :(

PS a swoją wiedzę o sposobie przeliczania dmc na indeks zaczerpnąłemSTĄD