MaciekR4 napisał(a):no w silniku na wtryskach nie powinno się dopuścić do wyjeżdżenia całego paliwka
... bo IMHO pompa wtryskowa bardzo nie lubi pracować bez smarowania a współczynnik sprężania powietrza różni się nieco od tego dla paliwa.
Tak więc zapowietrzenie układu jest kłopotliwe i może być niebezpieczne.
MaciekR4 napisał(a):jak zaciągnie syfu z dna zbiornika to może nie pomóc tylko czyczenie wtrysków
Rozumiem, że u Ciebie syf pływa po powierzchni?
Dla mnie takie tłumaczenie podpada pod "urban legends"

Jako, że smok pompy paliwa znajduje się w stałej i niewielkiej odległości od dna zbiornika to cały czas ciągnie "syf" z dna. I po to jest filtr paliwa, by nie dostał się on do pompy i wtryskiwaczy.
agnas napisał(a):I wtedy regeneracja czy cos jeszcze gorszego ?? :/
A po co chcesz jeździć do suchego zbiornika? Rezerwa daje jakieś 90km na znalezienie stacji paliw, wskaźnik paliwa i licznik przebiegów pozwala przewidzieć kiedy trzeba będzie tankować. Nie rozumiem powodu.