1.2 16v 2004r LPG, szarpie, dławi się i gaśnie na zimnym

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Re: 1.2 16v 2004r LPG, szarpie, dławi się i gaśnie na zimnym

Postprzez mard500 sobota, 12 lutego 2011, 09:47

Zawiozłem autko do innego mechanika, wymieniłmi cewki i świece (chociaż zrobiłem na nich dopiero 5tys. km), odebralem samochód wczoraj przy plusowej temperaturze i żonka dojechała jakoś pod dom, ale powiedziala mi ze auto zachowuje sie bez zmian, szarpie, przerywa i skacze na obrotach - czyli bez zmian. Dzisiaj rano sprawdzam sam przy temp -2 stopnie celsjusza i dupa, auto zachowuje sie tak samo jak wcześniej.Mechanik mi mówi - "nie kupuj pan farnacuza wiecej" - nasunął mi sie wniosek ze nie ma pojecia o co chodzi, a przecież nie jest to silnik wynalazek, tylko 1.2 16v z salonu polskiego, moim zdaniem prosty jak konstrukcja cepa a dotego jezdzi pelno kangoo i clio z tymi silnikami (tak mi sie wydaje).

- check engine sie nie swieci na stale ale przy szarpaniu ponizej 1tys obrotów kontrolka zaczyna migac - czyli wypadanie zaplonu jak nic..moze luzy na zaworach do regulacji - ostatnio regulowane jakies 6-7 tys km temu..

wersja KC1D, KC1DBF - 1.2l 16v z LPG od 2008roku, rok produkcji 2004

..jak uwielbiam te auto tak chyba sie go pozbede w krótkim czasie bo widze ze nie ma nikt pojecia...a wymiana na slepo podzespołow za 2tys zł nie wchodzi w gre u mnie finansowo, do tego mechanicy maja nawet problem z wykreceniem świec - bo jakis specjalny, cienki i dlugi klucz potrzeba..
.. a moze ktos zna jakiego speca w Tarnowie lub okolicach który zna sie na renówkach a zwłaszcza na kangurkach i mi cos podpowie..???

pozdrawiam
Mariusz
mard500
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 11
Dołączył(a): poniedziałek, 19 lipca 2010, 19:24

Re: 1.2 16v 2004r LPG, szarpie, dławi się i gaśnie na zimnym

Postprzez Lucass sobota, 12 lutego 2011, 11:23

Sprawdź korek pochłaniacza par paliwa, tzn czy czasem się nie wysunął.
Sam pochłaniacz jest schowany w prawym przednim nadkolu, ale dostęp do korka jest od środka komory silnika. Znajdź czarny twardy przewód (rurkę) idący z okolic obudowy filtra powietrza i idź po nim.
Jest też możliwe, że rozrząd masz przestawiony.
Zajrzyj też tu
http://forum.krc.cn.pl/viewtopic.php?t= ... brot*+fal*
http://forum.krc.cn.pl/viewtopic.php?t= ... brot*+fal*

No i właściwie wypadałoby go podpiąć pod kompa, jeżeli już nic nie będzie chciało pomóc.
Jeżeli Kraków mieści się w pojęciu "okolic" Tarnowa, to skontaktuj się z braniem
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Poprzednia strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron