Jest zintegrowany elektrycznie
Immo to osobny moduł, ale to komp odcina zapłon/paliwo.
Inaczej w wypadku awarii immobilizera musiałbyś wymieniać cały komputer.
Fizyczne wypięcie immo nic nie da, bo komp nie dostanie od niego kodu i nie wyłączy odcinki.
Zimnych lutów w immo nie znajdziesz, bo jest to zamknięty box z wystającym gniazdem kostki. Ingerencja może się skończyć źle
Wg tego co piszesz, immo moim zdaniem pracuje poprawnie i nie psułbym tego.
Brak reakcji na pedał gazu jest efektem zapalania się kontrolki świec (również kontrolki awarii elektroniki).
Po odczycie kompa serwisowego szedłbym jednak w kierunku elektrozaworu. Poszperaj na forum. Większość użytkowników pompy Lucasa miała z nią problemy. Konkretnie z aktualizatorem kąta wtrysku czy też elektrozaworem wyprzedzenia kąta wtrysku. To to samo.
Ale nie wiem czy to to samo co
Zawór sterujący dawką paliwa
