

xbastardx napisał(a):Nie miałem problemów może dlatego, że przy białym świetle reflektorów jest to słabo dostrzegalne, a przynajmniej nie tak jak przy żółtym. Poza tym staram się nie dawać powodów do zatrzymaniaZ drugiej strony nie wiem czemu ma służyć ten zakazujący przepis. W każdym aucie mamy czerwone światła z tyłu, a że pozycje służą naszemu bezpieczeństwu, z czerwonymi akurat jestem podwójnie widzialny na zacienionym poboczu
zuczek napisał(a):Są ledy nie wymagające rezystora. Gdzieś już o tym czytałem . W mojej belce świetlnej, zamiast 2 żarówek 55W zastosowałem panele led . teraz nie boję się zostawić auta na błyskach z wyłączonym silnikiem i alternatorek nie dostaje w d.
Też wczoraj liczyliśmy. LED 16x3W vs H3 55W, różnica wychodzi pomijalna, ale każdy producent oświetlenia ostrzegawczego podkreśla energooszczędnośćProponuje zainwestować w akumulator. Np. Centra Plus w wersji do karetek. Daje radę nawet z odpalonymi roboczymi.
wladek napisał(a):Witam W mojej wypowiedzi zaznaczałem że piszę o żarówkach LED, nie o pojedyńczych LEDach
wladek napisał(a):żarówki oraz LEDy produkowane do samochodów
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości