ważne skąd ssa powietrze ?

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Re: ważne skąd ssa powietrze ?

Postprzez Szumak sobota, 7 kwietnia 2012, 15:40

Pytanie: skąd sadza w okolicach czujnika położenia wału???
Suzuki Marauder [2001]:
Obrazek
Suzuki Burdelmam C50 [2006]
Obrazek
Był: Kangur Polarny 1.2 16V LPG [2002]:
Obrazek
Była: Babcia Asia 1.8 [1994]:
Obrazek
Avatar użytkownika
Szumak
Vice Kangoomistrz 2012
Vice Kangoomistrz 2012
 
Posty: 1963
Dołączył(a): piątek, 27 czerwca 2008, 11:26
Lokalizacja: SBI - GMB - GWE

Re: ważne skąd ssa powietrze ?

Postprzez Lucass sobota, 7 kwietnia 2012, 15:47

Pewnie brud i opiłki z koła zamachowego :)
Za falowanie obrotów może odpowiadać silnik krokowy przepustnicy. Ale to na wolnych obrotach.
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Re: ważne skąd ssa powietrze ?

Postprzez skoczek środa, 11 kwietnia 2012, 07:43

Tak ta sadza to brud z opiłkami :) co do silniczka krokowego to już wymieniałem na nowy ,wykręciłem stary porównałem i od razu widać że stary ma wielki luz na grzybku a nowy sztywno siedzi.Ale po zamontowaniu go w przepustnicy i odpaleniu obroty w górę na słuch myślę że około 3000 :/ szok przejechałem się myślałem że spadną do normy ale nic na każdym biegu mogłem jeździć bez gazu :) wymieniłem z powrotem na stary i jest po staremu ..Czy może zrobiłem źle że przy wymianie odłączyłem klemę + a nie - ?? :) bo ja nie widzę różnicy :)
Kangoo 1.2 8V 98' LPG
Avatar użytkownika
skoczek
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 19
Dołączył(a): środa, 21 marca 2012, 22:27
Lokalizacja: Lubsko

Re: ważne skąd ssa powietrze ?

Postprzez Szumak środa, 11 kwietnia 2012, 08:40

Jeśli obroty pozostają stałe to silnik przechodzi w tryb serwisowy, gdzieś coś źle styka lub nie działa po złożeniu.
Suzuki Marauder [2001]:
Obrazek
Suzuki Burdelmam C50 [2006]
Obrazek
Był: Kangur Polarny 1.2 16V LPG [2002]:
Obrazek
Była: Babcia Asia 1.8 [1994]:
Obrazek
Avatar użytkownika
Szumak
Vice Kangoomistrz 2012
Vice Kangoomistrz 2012
 
Posty: 1963
Dołączył(a): piątek, 27 czerwca 2008, 11:26
Lokalizacja: SBI - GMB - GWE

Re: ważne skąd ssa powietrze ?

Postprzez slay środa, 11 kwietnia 2012, 08:55

Może właśnie siedzi za sztywno. Grzybki mają takie same stożki?
Przy wymianie silniczka krokowego, nie wiem czy nie musisz robić adaptacji.
Był -"biedny"1.2 8V 1997
Jest-1.2 16V Privilege
Avatar użytkownika
slay
Kangoodetektyw
Kangoodetektyw
 
Posty: 1347
Dołączył(a): poniedziałek, 3 lipca 2006, 23:00
Lokalizacja: Rumia

Re: ważne skąd ssa powietrze ?

Postprzez Szumak środa, 11 kwietnia 2012, 09:33

skoczek napisał(a):Czy może zrobiłem źle że przy wymianie odłączyłem klemę + a nie - ?? bo ja nie widzę różnicy

Kolejność nie ma znaczenia od strony elektrycznej - chodzi tylko i wyłącznie o bezpieczeństwo akumulatora, by ograniczyć możliwość zrobienia zwarcia kluczem jeśli masz tendencję do wykonywania nieskoordynowanych ruchów rękoma lub wykonujesz pracę pod wpływem %.
Suzuki Marauder [2001]:
Obrazek
Suzuki Burdelmam C50 [2006]
Obrazek
Był: Kangur Polarny 1.2 16V LPG [2002]:
Obrazek
Była: Babcia Asia 1.8 [1994]:
Obrazek
Avatar użytkownika
Szumak
Vice Kangoomistrz 2012
Vice Kangoomistrz 2012
 
Posty: 1963
Dołączył(a): piątek, 27 czerwca 2008, 11:26
Lokalizacja: SBI - GMB - GWE

Re: ważne skąd ssa powietrze ?

Postprzez skoczek środa, 11 kwietnia 2012, 14:22

Stożki w silniczkach takie same przykładałem i mierzyłem myślałem że po prostu mają one jakąś pamięć wysunięcia i schowania ..powtórzę jeszcze raz operacje montażu z odpiętym minusem i po założeniu spróbuje go "zaadoptować" :) tylko że wtedy on nie chciał się zaadoptować i wył stale na obrotach jak inny zwierz :)
Kangoo 1.2 8V 98' LPG
Avatar użytkownika
skoczek
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 19
Dołączył(a): środa, 21 marca 2012, 22:27
Lokalizacja: Lubsko

Re: ważne skąd ssa powietrze ?

Postprzez _ONE_ środa, 11 kwietnia 2012, 18:32

Daj mu kilkanaście minut, kilka razy zatrzymaj i uruchom motor, potem niech dłużej popracuje nawet na wysokich obrotach, powinien sam sobie poradzić.
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron