Obudowa termostatu (ta na 3 śruby moj silnik E7j780 ) tak juz ma ze pod wpływem temperatury sie lekko wichruje pozostaje wymiana koszt oryginalnej
ok 35,- ale uwaga jezeli mamy aftermarketowy termostat JEGO USZCZELKA JEST ZAMAŁA! probowalem z 3 firmami przy kazej był luz
ten oryginalny termostat ma wieksza uszczelkę niestety moja była juz skruszala -ale kupować oryginalny termostat dla uszczelki - koszt przeszło 130,-
dlatego tez posmarowalem silikonem odpornym na temp.
Druga przyczyna ciekniecia to tak jak w moim przypadku po wymianie chłodnicy,zbiorniczka(bo ciekł od spodu) i tego krócca pojawiał sie zapach płynu i od spodu
kapało kurna ile sie naszukalem co to moglo byc (wszystko wymienione,przewody szczelne) problemem okazał sie aftermarketowy ziorniczek a raczej
zakretka do niego nieodpowietrzała sie cisnienie wzrastało i pociekało na zlaczach-dobrze ze nie wywaliłem starego brudnego ale sprawnego kapsla
od 4 miesiecy jest ok i nigdzie nie cieknie.