
A tak serio to jeżeli działa ogrzewanie, wszystkie węże są ciepłe i ciepła jest chłodnica, to najprawdopodobniej wszystko jest ok. Powodem przegrzewania się silnika mógłby być zamknięty termostat, ale w tej sytuacji nic na to nie wskazuje.
Co do samego wskaźnika - mam ten sam problem. mój nigdy nie wyszedł poza połowę skali, choć czasem włącza się wentylator. Najczęściej dzieje się to po zatrzymaniu silnika, gdy jest mocno rozgrzany i temperatura otoczenia też jest wysoka.
W czasie jazdy nie wyczujesz czy wentylator chodzi czy nie, bo robi to za cicho.
Możesz spróbować na postoju. Uruchom silnik i potrzymaj go 3-4 minuty na 2 tysiącach. Powinien się włączyć. Jeżeli tego nie zrobi, to tu może być istota problemu. Choć i tak w ruchu chłodzenie będzie samoczynne. Gorzej w korkach.
Sprawdź też czy chłodnica nie jest czasem przysłonięta.
