GRATULACJE !!!
SUPER !!!
Tobie się udało ,mnie niestety nadal NIE NIE NIE NIE .........................................!!!!!!!!!!!!
Od kilku tygodni jeżdżę z ominiętą wiązką główną ( chodzi o podłączenie czujnika GMP) i nic to nie pomogło . Nie odpala głównie po dłuższym postoju (kilka godzin) , ale i jak jest ciepło to czasem mu odbija .
Dla przypomnienia :nie odpala za pierwszym razem , a wskazania obrotka skaczą na 1000 i nawet do 2000 obrotów (patrz też na poprzednie strony i inne moje posty).
Ludkowie pomyślcie , pogłówkujcie może coś wam wpadnie do główki i pozbędę się tego problemu!!!!!!!
Adamm - dla twojej pewności : F9Q782 - komp ma dwa wejścia , a EGR jest już taki jak w DCi - zdjęcie z pierwszej strony tego tematu to F9Q780 - co widać po EGR - sterowany podciśnieniowo elektrozaworem.
=============================================================================================
1,9dTi,2001r,osobowy samczyk,zielony metalik,klima,4jaśki,podgrzewane dupki itd.