przez ldragon sobota, 6 lutego 2010, 20:05
Witam!
Nie ma w tym nic trudnego. Robiłem tak:
1. odkręciłem nakrętke piasty,
2, odkręciłem koło,
3. odkręciłem amortyzator od dołu (dwie śruby)
4. odkręciłem i wybiłem główkę drążka maglownicy (kierowniczego)
5. wysunąłem półoś z piasty, po czym ze skrzyni
6. ścągnąłem pierścień zabezpieczający krzyżak od strony skrzyni po czym zbiłem z półośki krzyżak
7. zsunąłem gumowe elementy półosi, wymyłem przegub zewnętrzny, naciąnąłem nań osłonę, nałożyłem do środka smaru pozaciskałęm opaski i rezta w odwrotnej kolejnośći do rozkładania;)
Praca miła i przyjemna - jeden wieczór, 2 piwk a i zrobione
Powodzenia
P.S. Łożyska od strony koła - nie wiem po co wybijać...