

http://www.renault.triger.com.pl/artykuly.html - temat jest tutaj opisany , jezeli ktos zrobil tak jak to jest tam odpisane i jego kangorek juz sie nie dusi niech podzieli sie opiniemi.
sw napisał(a):Niezbyt jasno to jest tam opisane.
wiem, ze w ciezszych dieselkach (mam tu na mysli TIRy i autobusy) stosowane są tzw. hamulce górskie, ktore polegaja na tloczeniu spalin do silnika, co polepsza hamowanie silnikiem
sw napisał(a):Niezbyt jasno to jest tam opisane.
wiem, ze w ciezszych dieselkach (mam tu na mysli TIRy i autobusy) stosowane są tzw. hamulce górskie, ktore polegaja na tloczeniu spalin do silnika, co polepsza hamowanie silnikiem. Efekty stosowania tego są niezłe (przynajmniej z tego co obserwowalem w autobusach. Natomiast nie spotkalem sie z tym co jest opisane na stronie.
Nie bardzo jest tez napisane jak to przetestowac, bo silnik na rysunkach to raczej nie renault.
RAPczyn napisał(a): natym zna. mozna odczuc niewielkoa poprawe momentu obrotowego po zamknieciu Egr`a - zreszta pisalem na ten temat w dziale "Tuning".
pozdro.
sw napisał(a):
W takim razie jak wylaczyc to to w 1.5dci? Gdzie szukac?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości