to bardzo prosta operacja.jeśli jest to lewa to musisz zdjąć kołpach,chyba,że go nie ma,poluzować kluczem nasadowym 30 półoś w piaście, zlać olej z sb.,podlewarować lewą stronę,zdjąć koło,odkręcić końcówkę kierowniczą kluczem 16 jak oryginalna,jak nie to 17zazwyczaj odbić ją od zwrotnicy mlotkiem(zciągacza to raczej nie masz?)następnie odkręcić do końca nakrętkę 30,którą wcześniej luzowałeś, odkręcić śruby dolne amortyzatora (2 szt)klucz 18 również je wybić,wysunąć półoś z piasty.Następnie odkręcić 3 szt śrub 13 od oslony wewnętrznej przy skrzyni biegów i po ptakach
co do prawej to nie ma potrzeby zlewania oleju,jest tylko kwestja tego typu,czy masz nowszego skoczka,czy starszego.W starszych na wielokilnie półosi na wewnętrznym przegubie przy skrzyni były kolki,do tego potrzebny będzie wybijak,jak nowszy to nie ma kołka,reszta dokładnie tak samo jak po przeciwnej stronie.
powodzenia i owocnej roboty
