Witam Również skorzystałem z opisu Lucassa, bardzo mi to pomogło. U mnie przestał działać zamek w lewych tylnych drzwiach, sprawdziłem kontaktron przy korku tu cytat od Lucassa: ''Natomiast jeżeli chcesz się dobrać do kontaktronu to faktycznie od strony koła. Chyba najlepiej wykręcić cały wlew. Tylko że można się tam natknąć na szalejącą rudą."Można sprawdzić to łatwiej od strony bagażnika ,do wtyku modułu dochodzi wiązka przewodów ,która rozdziela się na dwie. 1sza z kilku przewodów idzie w prawo, 2-ga złożona z przewodu białego i czarnego w lewo w kierunku tylnej lampy. Do tych przewodów podpinamy miernik i sprawdzamy przejście(przed pomiarem wtyk wyjęty z modułu). Bez korka baku miernik pokazuje przejście (przewody zwarte), po włożeniu korka nie ma przejścia. Jeżeli tak jest to kontaktron (czujnik przy wlewie paliwa) jest sprawny.U mnie okazał się dobry ale zamek nadal nie działał, otworzyłem więc sam moduł a w środku nie wiem jakim cudem centymetr wody
Wymieniłem moduł i zamek zaczął działać. Moduł zamocowałem inaczej gniazdem do dołu(fabrycznie gniazdo skierowane do góry i przez nie wlewa się woda która nie wiem skąd się wzięła)I to chyba tyle
- DSC00343.png (502.48 KiB) Przeglądane 1389 razy
Wkrętak pokazuje 2 przewody idące do czujnika przy korku