Dziękuję bardzo za odpowiedzi

Co do włókna szklanego, to przed zeszlifowaniem musiałbym pierw zrobić odlew, tak? Bo jak potem się okaże, że korozja jest rozległa, a ja wszystko usunę to z czego zrobię ten odlew?

Wczoraj przejechałem się kangurem trochę po okolicy i tylnych amortyzatorów jakby wcale nie było, a na dodatek wszystko tam skrzypi i każdy próg był jakby męką dla tego samochodu. Z przodem raczej nie było problemów, przynajmniej ja takich nie odczuwałem siedząc za kierownicą.
Czy miałby ktoś pomysł jak odkręcić te dwa pozostałe zaczepy, widoczne na zdjęciu? Dwa poszły bez problemu, a na tych pozostałych prawie zjechał mi się gwint torxa...
Myślałem, żeby popsikać WD-40 ale skończył mi się ostatnio, muszę podjechać po nowy... Jakieś inne tymczasowe rozwiązania? Może cola?

Na szczęście podwozie jest w dobrym stanie, a co do podłóg przednich, to zaraz się za to zabieram i dam znać co i jak.
Pozdrawiam

EDIT: Jeżeli doszłoby do wymiany sprężyn to jaka firma oferuje najlepszą jakość w stosunku do ceny? Tak samo te tuleje belki. Dziękuję za pomoc
