MZ_MZ napisał(a):Wiz napisał(a):I wszystkie te pomysly z wyzszym lub nizszym poziomem oleju biora w leb w momencie kiedy samochod ma chlodnice oleju![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tak, np. Porsche 911
I Kangoo tez

MZ_MZ napisał(a):Wiz napisał(a):I wszystkie te pomysly z wyzszym lub nizszym poziomem oleju biora w leb w momencie kiedy samochod ma chlodnice oleju![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tak, np. Porsche 911
agnas napisał(a):Witam, lada dzień Kangoor łyknie nowy olej. Zwykle lałam mu Elfa, bo tak niby zaleca Renault, ale zastanawiam się czy to konieczne, bo już wiele razy słyszałam jak ktoś mówił: "producent w zasadzie nieważny, ważna tylko gęstość klasa lepkości". Co o tym sądzicie, co lejecie w do swoich Kangoorków?
A przy okazji, ile oleju wchodzi do silnika 1,5dCi przy wymianie??
Książka podaje ile wchodzi do "suchego" silnika. Przy wymianie zawsze trochę starego oleju w silniku zostaje.aleksandra napisał(a):w/g książki ma być 5l -
Lucass napisał(a):Co do oleju jest tylko jedna kwestia. Syntetyk czy mineralny?
Jeżeli do tej pory lałaś syntetyczny to lej dalej syntetyczny. Niezależnie jakiej firmy. Nie ma sensu przechodzić z pełnego syntetyku na półsyntetyk czy mineralny.
Jeżeli natomiast jakimś cudem lałabyś do tej pory mineralny, to przed zalaniem syntetyku silnik trzeba niestety przepłukać.
Informacja co do tego jaki to olej zawsze jest na opakowaniu.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości