przez dawudzik czwartek, 3 czerwca 2010, 12:43
Witam. Oprócz łożysk na które wskazuje szum i brak szumu przy skręcaniu, ja bym jeszcze sprawdził ułożyskowanie tylnej belki. Jak padnie to będzie kosiło po wewnętrznej stronie opon ponieważ z belki robi się delikatne V. U mnie tak było chociaż nie był to szybki efekt. Zauważyłem dopiero jak zaczęły opony o nadkole obcierać. Jak się zajrzało od strony lewej (pasażera) w tylne nadkole to było widać było że w belce padło łożysko. Myślę że jeździłem na tym ja i ktoś przede mną bo Kangoora mam rok i trochę. Wydaje mi się że jeździłem na takim czymś z rok i nie było źle, ale teraz jest o wiele lepiej. Wymienili mi całą belkę bo tamtą nie opłacało się robić, no może oszczędził bym ze 100-200zł ale tę mam po niewielkim przebiegu, a tamtą trzeba by napawać itp, itd. Mam nadzieję że u ciebie będzie łożysko bo to tańsze (belka z montażem około 1000zł) chociaż też są dwa rodzaje łożysk. Samo łożysko to tania sprawa, z piastą to ze trzy razy drożej. No to tyle. Pozdrawiam.
silnik 1.4 8v rocznik 2000.