przez Konrad3501 piątek, 29 listopada 2013, 23:45
Jak się okazało problemem był jednak uszkodzony regulator ciśnienia. Nierówne obroty spowodowane były znacznymi skokami ciśnienia na rampie. Miałem szczęście, że trafiłem z polecenia na warsztat gdzie właścicielem jest były mechanik serwisu Renault. Oczywiście pierwszy był test przelewowy a po wykluczeniu wtrysków padło na regulator. Diagnoza z testem przelewowym, wymianą regulatora i jednej spalonej żarowej - godzinka. Cena ponad połowę niższa od proponowanej mi w serwisie gdzie jedną z możliwych wersji usterki był regulator.
Dodam jeszcze, że przetestowałem mixol, motul i stp - oczywiście w moim przypadku i tak by to nic nie pomogło. Nasze układy wtryskowe rujnuje woda w ON powodując zacieranie się pompy paliwa - powstawaniu opiłków, które następnie zapychają wtryski- tyle potwierdził mechanik.