przez edpawel środa, 17 października 2012, 21:46
nic wiecej niema , ta guma to uszczelnia i łożysko na półosce co zaznaczyłem strzałką , zwróc uwage przy wkładaniu tej gumy do skrzyni , ta guma musi wpaśc w kanalik chyba , juz niepamietam dokładnie... ta blaszka ją musi dokładnie dociskac i sama guma musi byc idealnie włozona w ten kanalik aby blaszka dokładnie ją docisneła , bo jak nie to bedzie ciekł olej.
aby wysunąć półośke ze skrzyni bedziesz musiał odkrecic sworzen wahacza , a zeby to zrobić musisz odkrecic stabilizator bo amortyzator , bedzie sie siłował z stabilizatorem i sworzen bedzie cały czas naprezony
(stabilizator bedzie pchał wahacz do góry a amortyzator do dołu bedzie phał wahacz i nie bedziesz mógł odkręcić sworznia wahacza )
skoczek 02r. 1.9 DTI 80km (KC0U)
KOD SILNIKA: F9Q 780 (sprzedany 12.11.2018) daleko nie poszedł... 7.5 roku jazdy XD szkoda było sprzedac ( 340kkm nalatane , jezdził bym dalej bo silniczek jak dzwon , ale buda i elektryka to szkoda gadać...
VW lt 35 2.5 TDI 109km 02r blaszak

Vw t5 2.0 CR 102 km 2011r
audi a4 b6 1.6 benzynka 02r...