Najważniejsze, to umieć zinterpretować to co CLIP pokaże, a to tylko praktyką jest się w stanie osiągnąć lub w wersji uproszczonej telefonem do kolegi kierownika serwisu z Renault

Przykład - samochód nie jedzie, raz muli a innym razem wystrzela jak rakieta, czasami po prostu gaśnie po dodaniu gazu zapala się spiralka i Check Engine. Z Clipa wyskoczą błędy nieprawidłowego składu spalin, wypadania zapłonów i brak synchronizacji przepustnicy (czy jakoś podobnie). A jaka jest prawdziwa przyczyna? Słabe przewodzenie na złączce pośredniej między potencjometrem pedału gazu a siłownikiem przepustnicy. Naprawa -lutownica i wywalić kostkę, po której naprawdę nie widać aby była zaśniedziała. Koszt naprawy - 0 jeśli ma się lutownicę. Jakby stosować się do Clipa, to zaczęło by się od Bogu ducha winnej przepustnicy.
Także ostrożnie z Clipem - tylko do kogos kto ma pojecie a nie chińskiego Clipa za 699 PLN z Allegro i zgrywa speca.