
Bogdan napisał(a):to jak to robi szilniczek to powinno byc słychać jeżeli mam wyłączony silnik a tylko zapłon załączony i przekrecam pokretłem ?
Bogdan napisał(a):diagnoza prawidłowa, uklad recyrkulacji niesprawny -został na pozycji obieg wew. i to cała przyczyna.Przełączyc to ręcznie - niemozlwe , spedziłem przy tym pół soboty by na koniec podać napiecie na odnaleziony kabelek od silnika recyrkulacji i teraz jest OK. Pół godziny jazdy po miescie i szyby suche ,teraz musze znaleść sprawny sterownik i uruchomic to do normalnej pracy tzn. by mozna tym sterować przełącznikami co nie omieszkam opisać - pozdrawiam Bogdan
Bogdan napisał(a):jezeli jest załączony wew. obieg to powietrze jest zabierane z pod nóg pasażera i przy tej pozycji głosniej słychac dmuchawę w srodku natomiast po przełączeniu klapki recyrkulacji na powietrze z zewnątrz zwieksza sie intensywność dmuchania /na tym samym biegu dmuchawy/i jest duzo ciszej w srodku a głosniej na zewnatrz w miejscu dzie jest filtr kabinowybo tam jest pobierane powietrze/ciągnie jak dobry odkurzacz/
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości