Jeszcze odnośnie połączeń masy - Ecu steruje przekaźniki poprzez podanie na nie masy ( - ) , a na przekaźnikach jest stały plus i to z dwóch różnych bezpieczników .
Myślę , że należało by sprawdzić przełącznik zapłonu i połączenia mas . Można spróbować wyciągnąć kostkę z przełącznika zapłonu , albo bezpiecznik F11(60A) w skrzynce bezp. w komorze silnika (zasila stacyjkę ) i sprawdzić , czy pompa przestała działać . Ogólnie jeśli była by to stacyjka , to wtedy gdy działa pompa non-stop powinny ewentualnie działać inne odbiornika zasilane przez stacyjkę (stale biorę pod uwagę fakt , że sprawa dotyczy zarówno układu chłodzenia - ten jakby nie miał sygnału i pompy wspomagania - ta jakby miała stały sygnał , a oba wysyła ECU - jeśli go wyłączyć pompa powinna przestać działać , a to mogło by sugerować dobrą wiązkę )
Wydaje mi się , że na odległość nic więcej nie da się zrobić i jest to usterka , którą po prostu trzeba namacalnie znaleźć poprzez szereg prób
