Wtyczkę od kompa ściągasz bardzo łatwo...
Stojąc z lewej strony, przy lewym błotniku, lewą dłonią odciągasz zaczep wtyczki, ciągnąć w lewo, zdecydowanie, ale bez szarpania; prawą dłonią ją unosisz - im dalej zaczep odciągasz, tym wyżej się unosi, aż odpina się cała - po pierwszym razie, banalna sprawa - jak to zawsze z pierwszymi razami

Może wrzucę jutro fotę jak poprowadziłem ten przewód.
Co do miejsca pobrania sygnału: jak na razie ustaliłem - są dwa miejsca:
1. kostka biała w skrzynce bezpieczników w komorze silnika - jeśli jest ten styk wyprowadzony (u mnie nie było)
2. jeśli powyższe zawiedzie, ECU - i tu znów dwie możliwości:
a. pin 32 jest pusty - wsuwasz przewód 1 mm kwadrat w wolne miejsce i całą wtyczkę zapinasz na ECU - działa wybornie
b. w pinie 32 jest przewód wrzosowy - wlutowujesz się w niego i lecisz nowym przewodem do licznika w kabinie
1,9 dTi RXE, 2000, 59 kW, jakiś taki Gwiezdny Pył; mod Bogdana - koła 15", fotele Scenic, schowki lotnicze, osłona od 4x4 itd itp...
/avatar pochodzi z pasji off... niestety, kangur jest 2WD.../
http://wymiatamy.com