Mam kangura 1.4 8v 99. Po awarii zmieniłem silnik i wstawiłem z rocznika 98. Troche się różniły wiec były małe przejścia. Wydawało sie mi że bedzie łatwiej.
Więc jest kłopot. W czasie jazdy zaczyna sie dusić. Jak wcisnę sprzęgło to pez problemu wchodzi na obroty. Gorzej pod obciązenie.
Wydaje mi się że to może być wina braku obiegu pochłaniacza oparów. Brakuje mi przewodu który idzie od zaworu do pochłaniacza i nie wiem gdzie go wpiąć do elektrozaworu - na górze czy na dole drugi idzie do kolektora. niby jest podłączony ale nie jestem pewien czy dobrze.
Druga sprawa do nie ma przewodów i kostki w wiązce które wpina się do filtra węglowego pochłaniacza. potrzyłem po starej wiązce i jeden biały leci do kompa a drugi gdzieć indziej. Spróbuje to podłączyć. Tym raczej dam sobie rade ale może ktoś już wie to prosze o info.
Żółta linia - przewód poprowaczony do kolektora. Kosta wypiąłme do zdjęcia.
Z góry dzieki.

Uploaded with ImageShack.us