Falowanie obrotów a pochłaniacz oparów paliwa

Napisane:
poniedziałek, 3 czerwca 2013, 17:21
przez senator
Witam ostatnio jak się nagrzeje silnik, falują mi obroty na biegu jałowym tak 900-600, zawory były regulowane, przepustnica czyszczona. Dziś zauważyłem że jak wypnę wężyk od pochłaniacza oparów to od razu falowanie znika i jest spokój jak ręką odjął. Sprawdzałem napięcie na wtyczce od pochłaniacza jest 11,5v nie wiem kiedy on ma się otwierać, ale chyba jest cały czas zamknięty. Żadnych błędów na kompie nie ma. Przy tym falowaniu przygasają lekko światła.
Re: Falowanie obrotów a pochłaniacz oparów paliwa

Napisane:
poniedziałek, 3 czerwca 2013, 17:37
przez skawina
Sprawdź regulator napięcia.
Re: Falowanie obrotów a pochłaniacz oparów paliwa

Napisane:
poniedziałek, 3 czerwca 2013, 17:40
przez senator
To już dawno sprawdzone, jest ok. Po za tym jakby był zły to na pewno obroty by falowały cały czas, a tak jak tylko wypnę rurkę( nie wtyczkę ) od pochałaniacza jest spokój nic nie faluję ani nie przygasa. Chodzi mi głównie o zasadę działania tego zaworku czy ma się otwierać na tym napięciu 11,5 i czy w ogóle jakie powinno być tam napięcie. Czy po podaniu 12v powinien się otworzyć a po zaniku napięcia zamknąć ?
Pochłaniacz prawie taki sam jak zdjęciu
http://www.auto-truck.pl/product_info.p ... -PLUS.html
Re: Falowanie obrotów a pochłaniacz oparów paliwa

Napisane:
poniedziałek, 3 czerwca 2013, 22:24
przez senator
Jutro zmierzę rezystancje tylko ciekawi mnie czy da się go jakoś sprawdzić ? Czy podając 12 volt powinien się otworzyć czy zamknąć?