Przed wymianą rozrządu , auto odpalało na raz , czasem wydawało mi się że nie za każdym razem immo załapuje . na ok 50 prób 2 razy miałem problem odpalić , ale po wyjeciu kluczyku i wsadzeniu spowrotem nie było już tego problemu .
Po wymianie rozrządu oleju filtrów , i odebraniu auta w czwartek od mechanika , dzieje się to notorycznie ... Kręci kręci ale nie odpala , po czym zapala sie kontrolka od świec , po kilku próbach odpala normalnie do czasu ... i powtórka z rozrywki . Dzisiaj podczas kręcenia wyskoczyła i kontrolka od świec , oleju i akumulatora .Jeżeli tak się dzieje wyjmuje wsadzam spowrotem kluczyk klikam centralnym, i np po 6-7 razie kontrolki od świec oleju itp gasną tak jakby już nie było problemu i wtedy odpala .Odstawiłem auto na parking i w poniedziałek spowrotem do mechanika ...
Słuchajcie miał może ktoś podobny problem na co zwrócić uwagę ? Nie znam się by robić cokolwiek sam ale wole zrobić liste na co ma zwrócić uwagę mechanik .
Klamry od akumulatora dokręcone oleje są , akumulator sprawny , bateria w pilocie zmieniona ( nie mam 2 kluczyka ) , ropa wlana
Zauważyłem jeszcze jedno że po wymianie rozrządu przy odpalaniu słychać lekki pisk jakby pasek klinowy gdzie wcześniej również tego nie było .
Podczas przekrecania kluczyka jak zapalają sie kontrolki zapala sie również kontrolka abs chodz wczesniej wydawało mi się że się nie paliła .
Auto pracuje bardzo równo zero jakich kolwiek oznak dławienia szarpania cokolwiek , pracuje równiutko , jak odpali normalnie przyspiesza prowadzi się świetnie gdyby tylko nie to odpalanie ...
Mam wersje bez klimatyzacji .
Przeglądałem forum , jutro zrobie test kontrolek i jeżeli czas pozwoli test przelewowy wtrysków z tym sobie poradzę macie jakieś rady co wpisać jeszcze na listę i mu ja pokazać ?
świece , wał , przekaźniki ? immo ?
Boje sie by ta moja skarbonka nie wołała ciągle więcej w tak krótkim czasie ...