Strona 1 z 1

Problem z Kangoo

PostNapisane: niedziela, 15 września 2013, 12:19
przez Gonzales7
Jestem posiadaczem Renault Kangoo 1.9DTI z 2000r i mam problem z obrotami silnika. Chodzi o to, że samochód na jałowym biegu utrzymuje obroty około 1500 przy czym pali się kontrolka (spirala), a przy dodaniu gazu, podczas jazdy kontrolka gaśnie, ale samochód traci moc. Wiecie co może być tego przyczyną?

Re: Problem z Kangoo

PostNapisane: niedziela, 15 września 2013, 12:43
przez Lucass
Radziłbym podpiąć się do CLIPa i sczytać błędy.
Wywalona kontrolka i obroty wskazują na tryb awaryjny.

Re: Problem z Kangoo

PostNapisane: poniedziałek, 16 września 2013, 15:38
przez warscom
Kolego mam cos podobnego w swoim 1,5 dci.. otóż tyle że to wygląda nastepująco... odpalę sobie auto.. jeżdże.. zatrzymuje sie na światłach (lub gdziekolwiek) i po 15-20s załacza się kontrolka świez żarowych( spirala) gaśnie sama np po 15-20s lub jak ruszę o i przejadę się kawałek.. podczas zapalania się kontrolki obroty również skaczą na ok 1300obr/min.

znajomy mechanik powiedział mi, że jest to spowodowane najprawdopodobniej zasyfionymi wtryskami - nie miałem czasu się jeszcze o tym przekonac.. mam z autem wiekszy problem.. ale to już w iinnym poscie :)

więc jak bys sprawdził to i podziałałało.. daj znać :)

Re: Problem z Kangoo

PostNapisane: poniedziałek, 16 września 2013, 19:40
przez Lucass
Analogia wcale nie musi być oczywista, bo 1,5 to commonrail, a 1,9 dTi nie. Poza tym 1,5 jak na CR przystało ma szczególnie wrażliwe wtryski.