Dziwne stuki podczas jazdy i skrecania

Witam
Kupiłem kangura 1,4 benzyna 1999 rok, potrzebowałem auta do firmy pakownego i taniego w utrzymaniu, polecono mi kangura. Mam w zwyczaju robić w samochodzie wszystko co wymaga wymiany, i tak : wymieniłem prawa półoś, końcówki kierownicze, łączniki stabilizatora, gumy pod mcpersonami, tuleje wahaczy. Przed wymianą miałem problem z trzaskami podczas ruszania, stukaniem podczas skrętu, i rytmicznym stukaniem podczas jazdy szczególnie pod górę i dodawania gazu.
Poza stukaniem podczas ruszania, niewiele się zmieniło, nadal stuka podczas skręcania szczególnie przy większej prędkości, gdy skręcam wolno i to nie stuka, albo robi to bardzo rzadko. Przy większej prędkości stuka coś z prawej strony, jak przegub ale ten został wymieniony. Podczas jazdy z prędkością 70 km na godzinę słychać stukanie o dużej częstotliwości, dzieje się to przy dodawaniu gazu lub jazdy pod górę, na podniesionych kołach tego nie słychać. nie wiem gdzie szukać przyczyny a mechanicy u których byłem nic nie wiedzą. Auto było na szarpakach, nie ma luzu. Nie wiem co robić w kwestii tego stukania podczas jazdy i podczas skręcania.
wie ktoś coś?
Kupiłem kangura 1,4 benzyna 1999 rok, potrzebowałem auta do firmy pakownego i taniego w utrzymaniu, polecono mi kangura. Mam w zwyczaju robić w samochodzie wszystko co wymaga wymiany, i tak : wymieniłem prawa półoś, końcówki kierownicze, łączniki stabilizatora, gumy pod mcpersonami, tuleje wahaczy. Przed wymianą miałem problem z trzaskami podczas ruszania, stukaniem podczas skrętu, i rytmicznym stukaniem podczas jazdy szczególnie pod górę i dodawania gazu.
Poza stukaniem podczas ruszania, niewiele się zmieniło, nadal stuka podczas skręcania szczególnie przy większej prędkości, gdy skręcam wolno i to nie stuka, albo robi to bardzo rzadko. Przy większej prędkości stuka coś z prawej strony, jak przegub ale ten został wymieniony. Podczas jazdy z prędkością 70 km na godzinę słychać stukanie o dużej częstotliwości, dzieje się to przy dodawaniu gazu lub jazdy pod górę, na podniesionych kołach tego nie słychać. nie wiem gdzie szukać przyczyny a mechanicy u których byłem nic nie wiedzą. Auto było na szarpakach, nie ma luzu. Nie wiem co robić w kwestii tego stukania podczas jazdy i podczas skręcania.
wie ktoś coś?