Maglownica / pompa / wycie

Witam!
Wymieniliśmy ostatnio maglownicę, która od początku miała luz i wkurzająco stukała na nierównościach - udało mi się nabyć używaną z gwarancją, ale niestety - poskładaliśmy wszystko do kupy i wspomaganie niemiłosiernie zaczęło wyć
Ważne informacje:
1. Przedtem nie było mowy o takim wyciu
2. Musieliśmy przeciąć stary przewód zasilający maglownicę - niestety stalowo-aluminiowa końcówka nie dałą się w żaden sposób odkręcić i wstawiliśmy "handmade" z miedzianej rurki zakończony oryginalnymi końcówkami - nic nie cieknie, tyle że przewód jest dużo krótszy i nie ma tych wszystkich gumowych elementów i nie łączy się w kilku miejscach (swoją drogą - po co tak to zrobili ???)
3. Całość zalaliśmy Mobilem 220 ATF (wszedł 1L)
Doradźcie proszę, co teraz zrobić - czy to maglownica może być uszkodzona? Jak tak, to czeka nas z powrotem jej wybebeszanie...
Wymieniliśmy ostatnio maglownicę, która od początku miała luz i wkurzająco stukała na nierównościach - udało mi się nabyć używaną z gwarancją, ale niestety - poskładaliśmy wszystko do kupy i wspomaganie niemiłosiernie zaczęło wyć

1. Przedtem nie było mowy o takim wyciu
2. Musieliśmy przeciąć stary przewód zasilający maglownicę - niestety stalowo-aluminiowa końcówka nie dałą się w żaden sposób odkręcić i wstawiliśmy "handmade" z miedzianej rurki zakończony oryginalnymi końcówkami - nic nie cieknie, tyle że przewód jest dużo krótszy i nie ma tych wszystkich gumowych elementów i nie łączy się w kilku miejscach (swoją drogą - po co tak to zrobili ???)
3. Całość zalaliśmy Mobilem 220 ATF (wszedł 1L)
Doradźcie proszę, co teraz zrobić - czy to maglownica może być uszkodzona? Jak tak, to czeka nas z powrotem jej wybebeszanie...
