zmiana silnika brak sil

Witam.
temat troche juz poruszany ale teraz musi byc rozwiazany.Miuanowicie moj K7j skonczyl zywot zaczelo sie nagle z niego lac i swieci sie kontrolka smarowania na jalowym:(.w zwiazku ze bylem przygotowany na to przy kupnie troche mniej jestem zly.
chcialbym ten silnik od clio 2 1,6 8V K7M ktory jest teoretycznie taki sam jak e7j nie wiem czym sie roznia z tego co wyczytalem to prawie tylko ze ten 1-szy ma blok zeliwny odlewany a drugi tuleje. Ja mam u siebie K7J A700 moj kosztuje zeby byl niezaolejony i niemyty 1500 zł a z clio ok 800 zł takze roznica jest prawie dwukrotna .ci co handluja czesciami nie moglem sie dozdzwonic do zadnego wczoraj (powodzi sie im:)) im to bez roznicy co ci sprzeda i ci pasuje he .mocowania sa podobne ale alternator i osprzet .mocowanie kola pasowego czy jest takie samo jak u mnie normalnie desperacja nie wspomne ze mam terminy w pracy
.Brakuje mi porownania i osoby ktore bylyby w 100 % pewne jak to wyglada w rzeczywistosci ale coz nie mozna miec wszystkiego.
temat troche juz poruszany ale teraz musi byc rozwiazany.Miuanowicie moj K7j skonczyl zywot zaczelo sie nagle z niego lac i swieci sie kontrolka smarowania na jalowym:(.w zwiazku ze bylem przygotowany na to przy kupnie troche mniej jestem zly.
chcialbym ten silnik od clio 2 1,6 8V K7M ktory jest teoretycznie taki sam jak e7j nie wiem czym sie roznia z tego co wyczytalem to prawie tylko ze ten 1-szy ma blok zeliwny odlewany a drugi tuleje. Ja mam u siebie K7J A700 moj kosztuje zeby byl niezaolejony i niemyty 1500 zł a z clio ok 800 zł takze roznica jest prawie dwukrotna .ci co handluja czesciami nie moglem sie dozdzwonic do zadnego wczoraj (powodzi sie im:)) im to bez roznicy co ci sprzeda i ci pasuje he .mocowania sa podobne ale alternator i osprzet .mocowanie kola pasowego czy jest takie samo jak u mnie normalnie desperacja nie wspomne ze mam terminy w pracy
