Strona 2 z 3

Re: problem z immo

PostNapisane: poniedziałek, 8 września 2014, 20:42
przez sunrise
osekltd napisał(a):Podmień pierścień dookoła stacyjki, on odpowiada za zaczytanie kodu z kluczyka. Masz PIN od oryginalnego kluczyka?

Pierścień był podmeniany ze stacyjka...nie mam kodu

Dziś auto było podpinane pod kompa i nie łączy się z sterownikiem...

Re: Odp: problem z immo

PostNapisane: poniedziałek, 8 września 2014, 20:48
przez osekltd
sunrise napisał(a):
osekltd napisał(a):Podmień pierścień dookoła stacyjki, on odpowiada za zaczytanie kodu z kluczyka. Masz PIN od oryginalnego kluczyka?

Pierścień był podmeniany ze stacyjka...nie mam kodu

Szukaj uszkodzenia po instalacji, między stacyjką-pierścieniem a UCH, UCH a ECU i między ECU a pompą wtryskową. Pompę sprawdzałeś lub podmieniałeś?


_____________
Pozdrawiam
OsekLtd

Re: problem z immo

PostNapisane: poniedziałek, 8 września 2014, 21:17
przez sunrise
Tak jutro zamierzam zrobić :)

Re: Odp: problem z immo

PostNapisane: poniedziałek, 8 września 2014, 21:29
przez osekltd
sunrise napisał(a):Tak jutro zamierzam zrobić :)

Tylko najpierw podepnij oryginalne ECU i UCH.

_____________
Pozdrawiam
OsekLtd

Re: problem z immo

PostNapisane: wtorek, 9 września 2014, 17:49
przez max
Pompa i wtryski to chyba strzał w kolano. Wtryski w kangoo nie muszą być kodowane. Kod pozwala na lepszą korektę pracy wtryskiwaczy. Bez kodu pracuje mniej kulturalnie, ale zapala i jeździ przyzwoicie. Kontrolki gasną i tester komunikuje się normalnie.
Jeżeli wszystko startuje to dlaczego nie zapala?
Nie szukaj po omacku. Znajdź schematy, serwisówkę (o ile taka istnieje) i działaj w okularach a nie w ciemnościach - no chyba że masz drugi statek za free do podmieniania.

Re: problem z immo

PostNapisane: wtorek, 9 września 2014, 20:42
przez sunrise
juz chyba wszystko jasne...przekladalem kompa,uch i stacyjke z kupionego do drugiego kangura i czerwona dioda od immo gasnie,wiec nic mi nie pozostaje innego jak wymienic instalacje :)

Re: problem z immo

PostNapisane: wtorek, 9 września 2014, 21:15
przez osekltd
Po co wymieniać, znajdź problem idąc po wiązce. Zacznij od wtyczek, potem po kolei. Sprawdź przejście z kabiny do komory silnika, sprawdź wtyczki i wiązkę przy komputerze silnika. Dokładnie obejrzyj wtyczki.

_____________
Pozdrawiam
OsekLtd

Re: problem z immo

PostNapisane: poniedziałek, 11 grudnia 2017, 10:01
przez gewe123
Witam

Mam ten sam problem , zakupiłem w internecie zestaw startowy od innego kangoo 1,5 dci 2003r. jednak nie ma pastylki w kluczyku . W moim kluczyku oryginalnym nie wiem czy powinna być pastylka bo kluczyk został zniszczony. Pytanie gdzie jest moduł bsi (tak to się nazywa ?) załączam zdjęcie tego modułu nie wiem gdzie on się znajduje żeby wymienić.

Re: problem z immo

PostNapisane: środa, 13 grudnia 2017, 20:32
przez redondo00
u mnie bylo tak..........Na desce nie swiecila sie kontrolka imo po wlaczeniu zaplonu. auto nie odpalalo
przyjechal mechanik z kompem i mowi imo go blokuje (poduszki pow orginalne nigdy nie wystrzelone). Powodem tego byl jeden kabelek ktory idzie z centralki immo umieszczonej za zegarami skoczka do skrzynki bezpieczników po lewej stronie pod maska

popsikaj wszystko orginalnym wd 40 (orginalny nie robi zwarcia !!!!!) wszystkie zlacza kostki szczegolnie te od imo.

Jaki przewod zmienil mechanior nie pamietam czy to byl + czy cos innego. ale widzialem prace prowadzone na moim aucie.

(znajomy ma renault trafic tam jest wogole armagedon wiazki elektryczne za deska a na 100 ma to samo co ja raz zapala raz nie to nie tylko moja opinia......te kable sie przecieraja prosi sie az o nowa gasnice albo dobre AC)

Re: problem z immo

PostNapisane: czwartek, 14 grudnia 2017, 08:50
przez Lucass
Odradzam WD-40.
Pomijając, że w ogóle nie jest to płyn do styków elektrycznych, tak naprawdę nigdy nie masz pewności czy to oryginał, czy podróba.
Lepiej zainwestować kilkanaście złotych w spray do styków elektrycznych.
U mnie pomogło. Miałem podobne problemy (z immo raz też), instalacja zaczęła wariować i na desce działy się dziwne rzeczy.
Po przeleceniu wszystkich dostępnych kostek łącznie ze złączem ECU takim sprayem ustało, jak ręką odjął.