Witam .
Wygląda to tak :
Kluczyki sprawiają całkiem pozytywne wrażenie i nie'' zalatują lipą '
Groty założyłem z moich kluczyków , wolałem nie ryzykować dorabiania .
Przełożyłem też transpondery do immo i to tyle , wszystko wygląda rasowo , prawie jak oryginał .
Jeśli chodzi o podłączenie to wykorzystałem jako ściągę relację kolegi
viewtopic.php?f=77&t=9517.
Jeden problem z którym nie mogłem sobie poradzić to podłączenie sygnału do kierunkowskazów . PO podpięciu przewodów z centralki do kierunkowskazów niby wszystko działa , jest sygnalizacja zamknięcia jedno mignięcie i otwarcia dwa mignięcia , fajnie ale ....po włączeniu kierunku lewego bądż prawego załączają się światła awaryjne .
Próbowałem wszystkiego , nawet podłączyłem się bezpośrednio do żarówek i zawsze to samo . Z centralki wychodzą dwa przewody do kierunków , lewy i prawy ale widocznie gdzieś w środku są zwarte . No cóż , nie można mieć wszystkiego za 80 zł .
Nie miałem też czasu na ewentualną reklamację bo musiałem szybko ''teleportować '' się do Szwecji .
Olałem to .
Może ktoś będzie miał pomysł lak to zrobić oby działało ????
Nowa centralka nie współpracuje też ze światłem w kabinie ale tego się spodziewałem .
Poza tym na razie wszystko działa.

1.4 wypasiony silver . rocznik 2002. Fantastik sam plastik .