Odpowietrzenie układu chłodniczego - 1.2 8V '98

Czy ktoś może mi łopatologicznie wytłumaczyć jak odpowietrzyć układ chłodniczy w Kangoo 1.2 8V '98? Czytałem już posty na ten temat na forum, ale cały czas czuję się tak samo głupi jak wcześniej. Miejsca, gdzie znajdują się odpowietrzniki już znam, coś tam sobie nimi kręciłem, ale efektów zero i mam wrażenie, że układ jest wciąż zapowietrzony. Płynu przy wymianie weszło mi, uwaga, 2.5l...
Które węże powinny być ciepłe i kiedy? U mnie po dobiciu do 90C gorący robi się górny wąż, który idzie do chłodnicy. Częściowo ciepły jest też wąż dolny. Powietrze z nawiewów leci takie sobie. Górny wąż do nagrzewnicy (ten z odpowietrznikiem) jest ciepły a dolny gorący. Nie powinno być odwrotnie?
Z różnymi autami już walczyłem, ale układ chłodzenia w Kangoo staje okoniem i nie chce się dać rozgryźć
.
Które węże powinny być ciepłe i kiedy? U mnie po dobiciu do 90C gorący robi się górny wąż, który idzie do chłodnicy. Częściowo ciepły jest też wąż dolny. Powietrze z nawiewów leci takie sobie. Górny wąż do nagrzewnicy (ten z odpowietrznikiem) jest ciepły a dolny gorący. Nie powinno być odwrotnie?
Z różnymi autami już walczyłem, ale układ chłodzenia w Kangoo staje okoniem i nie chce się dać rozgryźć
