Witam.
Hym niby nic niezwyklego , ale ..... Od czasu wymiany uszczelki pod glowica czas na swiece. Pojechalem kupiel mowie nie chce byle czego sprzedawca ze jak cos lepszego to na zamowienie ale lampka w glowie i mysle sobie przeciez juz wymienilem jedna cewke zaplonowa

wiec wezme zwylke swiece . Zalozylem w miescie super , auto silniejsze , ale ja robie cykl mieszany i wcale nie oszczedzam kangoora. Na starych swiecac NGK r BKR5EK INNE AUTO jak trzeba bylo wyprzedzic tira to pod koniec wyprzedzania bez redukcji biegu czyli na 5 predkosc 130 !! czasem . a na nowych jednoelektrodowych ngk v line jakies tam za 50 zł no nie da sie jezdzic powyzej 90 km/h . Wiec jada padline oni sprzedaja skoro na tych starych swiecach zrobilem ze 20 tys i dalej sa o niebo lepsze jak nowe i co wy koledzy macie w swoich autach?. acha ....... na jednoelektrodowej swiecy duzo lepszy moment obrotowy nisko idzie jak dizel , a na dwu NGK r BKR5EK dol minimalnie slabszy ale gora obrotow wspaniala . i chyba kupie nowe swiece tylko ze wlasnie NGK r BKR5EK . cewka tyle czasu wytzymala to da rade dalej

Czekam na odpowiedzi. Ci co jezdza z czesciowo zaladowanymi kangorami ok 350 kg niech przetestuja jaka jest roznica
