Strona 1 z 1

łapa sprzegla

PostNapisane: niedziela, 27 września 2015, 18:26
przez redondo00
Witam.

Dawno mnie tu nie bylo z <tydzien> , ale niewiele sie zmieniło. czytalem artykuly o ciezkiej pracy pedalu sprzegla itpodobne. hym moje pytanko brzmi dlaczego sprzeglo bierze u mnie tak wysoko .Sprawa wyglada tak nowe sprzeglo nowa linka regulacja na pedale i bierze tak hym , zaczyna brac ..... 4 cm od konca co mozna zrobic zeby bylo wczesniej. mi w sumie nie przeszkadza .\, ale zona robi prawko i mowi .............. a bo w tych ( L ) to odrazu i jazda jest wtedy lepsza wiadomo . Wiec pytam dlaczego sie tak dzieje bo przed wlozeniem silnika sprawdzalem tarcze docisk lozysko ale gupi nie sprawdzilem łapy sprzegla jakie ona ma znaczenie w tym spektaklu? co mozna zrobic....?

Re: łapa sprzegla

PostNapisane: niedziela, 27 września 2015, 19:13
przez Stiopa
Kangoo tak ma. Skawina ostatnio przedłużył sobie łapę sprzęgła :P .

Re: łapa sprzegla

PostNapisane: niedziela, 27 września 2015, 20:50
przez Podmiejski
jak bierze od razu przy podłodze to nie jest dobrze dla skrzyni biegów
a znaczy że sprzegło jest "zmęczone"
w eLkach też tak robią zeby nisko brało bo kursanci lubią trzymac nogę na sprzęgle w czasie jazdy a to wiadomo...
Skawina przełdużył łapę zeby zwiekszyć ramię dźwigni i używac mniejszej siły do wciskania pedału
Nie ma to wpływu na miejsce brania sprzegła.
Za to miejsce odpowiada mechanizm w pedale sprzegła (takie półksięzycowe zebatki) ale skoro bierze wysoko - jest ok
Sprzęgło tak powinno brac :-)