Strona 1 z 1
Układ hamulcowy

Napisane:
czwartek, 1 stycznia 2004, 17:53
przez jacek
Drodzy użytkownicy "kangurów" jestem do niedawna szczęśliwym posiadaczem kangura 1,2 benzyna rocznik 98 i od jakiegoś czasu trapi go następująca przypadłość : po chwilowym postoju pierwsze kilka hamowań kończy się tym że blokowane jest prawe tyln lub oba tylne koła brak jest reakcji przednich kół na hamowanie.Wymieniłem klocki , odpowietrzyłem układ,zmieniłem płyn hamulcowy,zmieniłem cylinderek w prawym tylnym kole.Hamulec ręczny jest jak w książce pisze natomiast pedał jest cały czas odpowiednio twardy.Jakiekolwiek regulacje nie przynoszą dłuższego efektu niż jeden tydzień.pozdrawiam


Napisane:
niedziela, 4 stycznia 2004, 22:48
przez Rafal
ooops! To rzeczywiście dokuczliwa przypadłość, szczególnie zimą, gdy zablokowanie tylnego koła może skończyć sie "karuzelą" i ...(nie kończa żeby nie zapeszyć).
Obawiam się że tu Ci nikt nie pomoże, chociaż z drugiej strony w ASO też mogą być problemy, bo tam bywają tacy "magicy" że głowa boli.
Zycze Twojemu Torbaczowi szybkiego powrotu do zdrowia.
Uk³ad hamulcowy

Napisane:
niedziela, 18 stycznia 2004, 15:23
przez Fun
Nie wiem, czy Kangur podobnie jak inne auta ma korektor hamulców, który reguluje si³ê hamowania tylnej osi w zale¿no¶ci od nacisku. Je¶li ma to problem mo¿e wynikaæ z jego uszkodzenia lub z³ej regulacji, w przeciwnym wypadku pozostaje wymiana cylinderków hamulcowych. (Trochê ma³o prawdopodobne, ¿eby pad³y od razu dwa cylinderki jednocze¶nie)
Uk³ad hamulcowy

Napisane:
niedziela, 18 stycznia 2004, 15:35
przez Fun
Sprawdzi³em w instrukcji (download) Kangoo ma korektor si³y hamowania i moim zdaniem problem polega w z³ej jego regulacji, zacinaniu siê w wyniku zanieczyszczenia (mo¿e b³otem po¶niegowym, lodem itp) lub uszkodzeniu

Owocnej pracy

Napisane:
poniedziałek, 19 stycznia 2004, 19:36
przez Lesio
Myślę że trzeba iść tropem korektora siły hamowania jest ona umieszczony na tylnej belce ja miałem taki problem, że po wymianie tylnej belki hamulce były do kitu pedał wpadał do samej podłogi i ledwo autko hamowało okazało się, że krótka regulacja korektora dała bardzo pozytywne efekty. U ciebie może być ten problem, że korektor jest za bardzo w pracę dany i całe ciśnienie idzie najpierw na tył a przód już nic nie załapuje. Jedyny problem z tą regulacją to klucz nasadowa 11 lub 12 nie pamiętanm dokładnie. Sprawdź czy korektor nie jest urwany bo może ktoś jakąś wydumkę tam zrobił i masz problem.