Strona 1 z 2

Ciag dalszy usterek.

PostNapisane: wtorek, 15 listopada 2016, 20:21
przez Matt74
Witam ponownie. Uporalem sie z zawieszeniem( wymienione nowe polosie nappedowe). Teraz mam kolejne problemy.
Podczas jazdy przestal dzialac predkosciomierz. Wymienilem czjnik predkosci i nc ,tylko nieraz poderwie sie do 20km/h i tyle
Druga sprawa to auto slabo pali rano, nawet jak juz jest cieply to przy odpalaniu zapala sie kontrolka grzani swiec ( wiem, ze jak jest diesel cieply to kontrolka sie juz nie zapala).
Auto strasznie mulowate i zlopie paliwo ok 10l! Nieraz na cieplym poszarpuje lekko. Jak jade to chwilami wyrywa do przodu jak szalone a potem znow mulek.
A tak z ciekawostek to jak silnik pracuje to moge wyciagnac kluczyk ze stacyjki i auto nadal chodzi hehe. Prosze o jakies sugestie. Przepraszam za brak polkich liter ale nie mam polskiej klawiatury i tak latwiej mi sie pisze.

Re: Ciag dalszy usterek.

PostNapisane: wtorek, 15 listopada 2016, 21:50
przez Mascot
Prosimy o uzupełnienie profilu o dane auta :)
Bez tego, to jak wrażenie z fusów, a w poprzednich postach, nie ma czasu szukac ...

Re: Ciag dalszy usterek.

PostNapisane: środa, 16 listopada 2016, 17:20
przez Matt74
Uzupelnione.Czekam na porady

Re: Ciag dalszy usterek.

PostNapisane: środa, 16 listopada 2016, 20:19
przez Lucass
Pompa Lucas Epic?
Poszukaj na forum tematów "aktualizator kąta wtrysku" lub "przestawiacz kąta wtrysku" albo "elektrozawór kąta wtrysku" W tej pompie to podstawowa i częsta usterka.

Prędkościomierz... skoro wymieniłeś czujnik prędkości, to nie masz ABS tak?
Stawiałbym na przerwę gdzieś w instalacji. Zacznij od zdjęcia złącza z ECU, przedmuchania, wysuszenia, potraktowania jakimś connnect sprayem (tylko nie WD40!). Jeżeli nie pomoże popraw też styk kostki na czujniku. Potem nic tylko deskę rozebrać i tam styki poprawiać, ale myślę, że nie będzie potrzeby.
Zakładam, że czujnik jest sprawny.
Możesz zrobić test zegarów, tylko nie jestem pewny czy w Twoim się już da.

Z wyciągniętym kluczykiem przy pracującym silniku już ktoś się zgłaszał, ale to było dooobrych parę lat wstecz. Możesz próbować szukać szukajką.

Re: Ciag dalszy usterek.

PostNapisane: środa, 16 listopada 2016, 22:40
przez Matt74
No nie mam ABS, Nie wiem jakiej firmy mam pompe wtryskowa. Filtry wszystkie nowe. Jakis czas temu obudowa filtra powietrza nie dolegala i zasysal lewe powietrze. dalem podkladke bo urwal sie zaczep, moze to to? Szukalem nowej obudowy ale wszystkie maja pourywane zaczepy.

Re: Ciag dalszy usterek.

PostNapisane: czwartek, 17 listopada 2016, 08:53
przez Lucass
Wątpię. Przez nieszczelną obudowę filtra nie idzie "lewe" tylko nieprzefiltrowane powietrze. Przepływomierz powinien być dalej.
Dokąd nie będziesz wiedział jaka pompa siedzi pod maską, tematu nie ruszysz.

Re: Ciag dalszy usterek.

PostNapisane: czwartek, 17 listopada 2016, 16:30
przez Matt74
Pompa Lucas. A tak *** to walczylem dzis 2 h aby odkrecic filtr oleju-masakra . Udalo sie ale przy okazji odkrecila sie taka sruba co na nia wkreca sie filtr oleju. Taka flansz z dwoma gumowymi wezami. :x

Re: Ciag dalszy usterek.

PostNapisane: poniedziałek, 21 listopada 2016, 19:22
przez Matt74
Help! Wymienilem olej i jak wspominalem odkrecila mi sie ta sroba na ktora nakreca sie filtr oleju. To jest chyba chlodniczka oleju? Skrecilem to kluczem 27 na to filtr i wszystko cacy. Dzis bylem na geometrii i mechanik mowi ze mi olej napier.. Patrze i faktycznie jakby spod tej obejmy metalowej. Czy ktos wie czy to powinno sie mocno dokrecic czy raczej lekko razem z filtrem?? :o

Re: Ciag dalszy usterek.

PostNapisane: wtorek, 22 listopada 2016, 21:09
przez Matt74
No i wyszlo. Po odkreceniu ponownie filtra oleju i chodniczki oleju ujawnila sie usterka. Peknieta uszczelka (Oring). Dzis probowalem kupic takowa ale bezskutecznie. Tylko serwis! 40zl!!. Postanowilem dobrac inna ale beskutecznie. probowalem nawet wcisnac uszczelke od filtra oleju ale jest za gruba, wiec skonczyllo sie na silikonie, Ciekaw jestem czy bedzie trzymal. Jutro odpalam auto. Jak bedzie leciec to tylko serwis i 40zl.

Re: Ciag dalszy usterek.

PostNapisane: wtorek, 22 listopada 2016, 23:22
przez Lucass
4 dychy to jeszcze nie dramat. Zdzierstwo jak za uszczelkę oczywiście, ale przy braku alternatywy kupiłbyś i za 200.