Witam,
Jest to mój pierwszy post - od kilku dni jestem właścicielem Renault Kangoo 1.5dci (2004) silnik K9K704 auta które ma pecha do silników.
Auto zostało zakupione jako uszkodzone - ze wstępną diagnozą zatarcia silnika - świeżo po wymianie słupka przejechał zaledwie ~250km. Uszkodzony silnik jest jeszcze w aucie, płynu chłodniczego brak a po wyjęciu bagnetu zupa która się w nim zrobiła sięga niemal do końca.
Samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym i czas na 3 silnik.
W planie mam zakup słupka i przełożenie / wymianę części osprzętu:
- rozrząd komplet - razem z pompą wody
- przewody olejowe
- turbosprężarka (regeneracja)
- pompa wtryskowa (do przełożenia z obecnego silnika, niedawno regenerowana)
- wszystkie filtry
- wtryskiwacze akurat do K9K704 mam (z obecnymi) 2 komplety, 3 komplet z nowym silnikiem
Na co przy takiej wymianie jeszcze zwrócić uwagę by nie zakończył się ten zabieg zgonem K9K704?
Jakieś sugestie na nieszczelną klimatyzację? Wymiana uszczelek? Przewodów? Sprężarka z tego co wiem jest sprawna, fajnie jak by to działało a będzie doskonała okazja na naprawę.