Strona 1 z 3
temperatura

Napisane:
wtorek, 5 lipca 2005, 12:18
przez smariusz
witam
kangoo 1400 z gazem,
od pewnego czasu wentylator włącza się bardzo często,
temperatura silnika wzrasta, wypluwa plyn przez korek,
co radzicie?

Napisane:
wtorek, 5 lipca 2005, 14:32
przez misiek288
sprawdzić szczelność głowicy i wymienić uszczelke pod nią


Napisane:
wtorek, 5 lipca 2005, 15:09
przez smariusz
czy to pewne?
miałem nadzieję że to coś mniej poważnego.

Napisane:
wtorek, 5 lipca 2005, 16:04
przez zuwik
Ja bym miał nadzieję, że nic bardziej

Może czujnik temperatury trafiło?

Napisane:
wtorek, 5 lipca 2005, 17:44
przez czerja
miałem kiedyś podobnie choć w innym autku,objawy te same choć dodałbym pęcznienie przewodów gumowych(robiły się coraz twardsze)aż do momentu wyrzucenia płynu , skończyło się na uszczelce pod głowicą i planowaniu jej(głowicy)


Napisane:
wtorek, 5 lipca 2005, 17:50
przez sw
ewidentnie uszczelka. Dodatkowo wymień od razu korek zbiorniczka wyrównawczego (teoretycznie on moze być zatkany, ale to raczej teoria).

Napisane:
wtorek, 5 lipca 2005, 20:28
przez dominik
W moim przypadku pekła rurka w chłodnicy,ubywało płynu nowa chłodnica 880pln, używana 150-250pln lecz torbacz nie był do końca podły i pęknięta chłodnica jes miedziana cyna+lutownica i już OK (występują również aluminiowe) powód pęknięcia korek naczynia wzbiorczego nowy dostępny tylko w serwisie koszt 20-25pln kolor korka brązowy oznacza ciśnienie w układzie ok 1,5.
Pozdrawiam

Napisane:
wtorek, 5 lipca 2005, 22:02
przez Rafal
na zlocie mielismy taki przypadek!! uszczelka pod glowica....

Napisane:
środa, 6 lipca 2005, 15:07
przez AdiK
Zdejmij korek ze zbiorniczka plynu i niech silniczek popracuje troche na wolnych obrotach jak plynu przybędzie(zwłaszcza przy przygazowaniu) i zobaczysz male bombelki to uszczelka


Napisane:
środa, 6 lipca 2005, 22:04
przez smariusz
zapomniałem dodać, że tak dzieje sie w czasie jazdy np w korku,
jeśli jadę normalnie temperatura utrzymuje się w normie.
jeśli to uszczelka, to czy to normalne że przy szybkiej jeździe wszystko jest ok?
jeszcze jedno pytanko;
dzis wymieniłem korek, zagrzałem silnik i dopóki był zakręcony nic się nie dzialo w zbiorniczku, nic nie wypływało, kiedy go odkręciłem (poluzowałem) poziom gwałtownie wzrósł i zaczęło wywalać go spod korka.
czy to normalne? może jednak to tylko korek?