Strona 1 z 3

utrata mocy (Poddaje sie juz :( )

PostNapisane: niedziela, 7 sierpnia 2005, 16:28
przez Gość
No nie wiem co mnie jeszcze spotka z kangoosiem..

Dbam o niego, czyszcze, karmie.. A on ciagle cos..

Po ostatniej trasie 200 km ze zlotu zauwazylem ze cosik jest nie tak. Auto stracilo moc w gornym zakresie obrotow. I to nawet kolega mi potwierdzil. Doslownie tak minus jakies 15PS..Setka w jakies 19-20 sec :cry:. Inne obiawy to ze moc z kol przeniosla sie w dziwek i wyczy przy wdepnietym gazie glosniej a postepy nijakie jesli chodzi o przyspieszenie.. I na jalowym inni by moze nie zwrocili uwagi,ale znam kangoosia na tyle ze cos pracaz silnika nierowna jest...


CO SIE DZIEJE :( ZNOW ?? R A T U N K U..


Za³amany Uzytkownik

PostNapisane: niedziela, 7 sierpnia 2005, 17:46
przez zuwik
Dolot, sonda lambda, regulacja zaworów - były robione?
Hałas może wynikać z przestrzałyu na rurze (malućka dziurka). Nierówna praca - u mnie też jest, podejrzewam właśnie sondę (okaże się jak łożyska dojdą).

Z kim mamy przyjemność?

PostNapisane: niedziela, 7 sierpnia 2005, 21:39
przez fiXXXer
No i nawet zalogowac mnie nie chcialo :evil: ...


To ja znow mam problemy. :(

PostNapisane: niedziela, 7 sierpnia 2005, 22:04
przez zuwik
Nie zawsze są sukcesy :wink: Myślałeś o przeszczepie silnika? Poszło by z głowy w mig. Może byś chciał pierwszego Kangoora np. z dwulitrowym benzyniakiem od clio i stadko ze 180 kucyków? :wink: Widziałem na allegro też 1.9 DTi za 23ooPLN. Szkoda by było tak pięknego Kangoosia wyrzucać :(

PostNapisane: poniedziałek, 8 sierpnia 2005, 09:56
przez fiXXXer
No ale zes teraz wystrzelil 8O

SWAP to najwieksze zrodlo porblemow jakie znam.. Musisz przelozyc wszystko razem ze skrzynia, elektronika, polosiami.. Inaczej wszystko bedzie padac jedno po drugim, ale bez tego tak samo - bo trudno tak dopasowac z auta do auta..



...choc jak bedzie $$ to mysle o 1.6 16V

PostNapisane: poniedziałek, 8 sierpnia 2005, 10:08
przez kavka
No ale tak jak powiedział zuwik 1.9 dTi to byłby dobry wybór . Naprawde silniczek dobry i niezawodny .

PostNapisane: poniedziałek, 8 sierpnia 2005, 11:30
przez zuwik
fiXXXer napisał(a):No ale zes teraz wystrzelil 8O

SWAP to najwieksze zrodlo porblemow jakie znam.. Musisz przelozyc wszystko razem ze skrzynia, elektronika, polosiami.. Inaczej wszystko bedzie padac jedno po drugim, ale bez tego tak samo - bo trudno tak dopasowac z auta do auta..



...choc jak bedzie $$ to mysle o 1.6 16V
Toteż nie mówię o silniku BMW, Clio i Kangoo to prawie bliźniacze auta :wink: 1.9 DTi o którym mówiłem pochodzi z Kangoora model stary, i był kompletny, to tak jak wymiana zajechanego silnika na nowy. Przeniesienie napędu - no rzecz jasna, 75 a 180KM to jednak duża różnica :wink: fiXXXer - jedyne czego nie można to trzaskać drzwiami obrotowymi i sam to udowadniasz :wink: (tuningowanie samochodu nietuningowalnego) Dasz radę :!:

PostNapisane: poniedziałek, 8 sierpnia 2005, 14:50
przez fiXXXer
Nie mowie ze to niemozliwe-mam plany i cos bede dzialac.. Jednak tyle wydalem na auto przez ostanie miesiace ze bardzo krucho mam z kasa :(..

Dlatego jak pomysle ze cos moglo znowu pasc to az ;(..

No i co to moze sie dziac - dolot.. Nowy ze stozkiem jest i pykalo az milo z nim az do paru dni wstecz.. Chce moje 80 pare kucykow a teraz jak mam z 55 to duzo bedzie :(

PostNapisane: poniedziałek, 8 sierpnia 2005, 19:45
przez zuwik
Odkąd ujawniłeś, że to Ty podejrzenie dolotu straciło ważność :wink:

Re: Poddaje sie juz :(

PostNapisane: wtorek, 9 sierpnia 2005, 08:34
przez PanKot
fiXXer napisał(a):No nie wiem co mnie jeszcze spotka z kangoosiem..

Dbam o niego, czyszcze, karmie.. A on ciagle cos..

Po ostatniej trasie 200 km ze zlotu zauwazylem ze cosik jest nie tak. Auto stracilo moc w gornym zakresie obrotow. I to nawet kolega mi potwierdzil. Doslownie tak minus jakies 15PS..Setka w jakies 19-20 sec :cry:. Inne obiawy to ze moc z kol przeniosla sie w dziwek i wyczy przy wdepnietym gazie glosniej a postepy nijakie jesli chodzi o przyspieszenie.. I na jalowym inni by moze nie zwrocili uwagi,ale znam kangoosia na tyle ze cos pracaz silnika nierowna jest...


CO SIE DZIEJE :( ZNOW ?? R A T U N K U..


Załamany Uzytkownik

Zapewne nie pocieszę Cię ale miewam podobne problemy. U mnie występuje takie zjawisko ale tylko czasami, później ustępuje więc nawet do fachowca nie mogę podjechać bo jak już się tam zjawię to wszystko jest OK. Mam się zjawić jak tem problem będzie na stałe.
Czasmi nie mogę przekroczyć 120km/h na 5-tce. Traci moc i zmienia się praca silnika - niski dudniący dźwięk. Na 4-ce mogę wejść na obroty i dociągam aż do 130km/h a później jak wrzucę 5-tkę to prędkość mi spada nawet do 100km/h. To jest strasznie upier... (czytaj: uciążliwe).
Jednakże po 10-ciominutowym postoju wszystko wraca do normy.
Wygląda to tak jakby jeden cylinder przestawał pracować.
Mam stożek i wycięty katalizator. Wymienione świece na 2-elektrodowe.
Mechanik wyjaśnił mi, że:
- skrzynia biegów nie ma nic z tym wspólnego,
- wtryskiwacz albo działa albo nie - więc odpada,
- cewka zapłonowa - być może,
- sonda lambda - raczej nie,
- przepustnica - mechanik obstawia potencjometr przepustnicy,
- przewody wysokiego napięcia - (mój pomysł) - zamierzam wymienić.
Mechanik namawia mnie na diagnostykę komputerową, podobno komputer zapamiętuje takie awarie i można znaleźć przyczynę. Chyba się na to skuszę ale ostatnio wydałem troszkę kasy na zawieszenie więc dopiero po wypłacie pojadę.
Może moje uwagi Ci pomogą dojść przyczyn usterki.