Strona 1 z 3
XENONY - czy warto przerabiać? -

Napisane:
piątek, 27 lutego 2004, 12:08
przez Jaro_Krakow

standartowe oświetlenie w kango jest slabe 60/55 , wsadzilem zarówki xenonowe 100/80 , oczywiscie musialem troche przerobic instalacje i sciagnac tylne osłonki w celu chłodzenie ale mysle o prawdziwych xenonach; ;przetwornica tp ;
http://www.tuning24.pl/xenon.php tak jak na tej stronce , oczywiscie po wymianie zarowek na lumiko xenon roznica jest kolosalna ale jednak to nie taki xenon jak bym chcial z prawdziwa instalacja , co myslicie o takiej przeróbce??

Napisane:
piątek, 27 lutego 2004, 13:12
przez Lukasz_Kangoo
Z tego co słyszałem, to oprócz zamontowania przetwornic i żarówek trzeba także zmieniać coś w samych reflektorach, bo normalnie w Kangoo strumień światła kierunkowany jest przez szkło (a dokładniej przez takie rowki które widać na szybce), a przy xenonach szkło jest gładkie. I jeszcze musi być automatyczne poziomowanie świateł oraz system czyszczenia świateł (np. spryskiwacze).
Zatem nie wiem, czy to takie proste.
PS. Jak zmieniłeś światła na 100/80 (i to wcale nie są xenony, tylko gaz jaki w nich się znajduje ma jego domieszkę) to bardzo musisz dbać o poprawne wyregulowanie świateł, bo będziesz wszystkich oślepiał.
BTW te żarówki nie są dopuszczone przez przepisy zarówno polskie jak i unijne.

Napisane:
poniedziałek, 26 września 2005, 17:59
przez zuwik
Stary temat, ale bardzo mnie zainteresował... Czy ktoś wie coś więcej o żarówkach z linku powyżej? Pisze, że spełniają normy i zastępują H4, ale co to wogóle za typ, gdzie to dostać, czy wymaga przeróbek? Na stronie Philipsa nic na ten temat nie znalazłem...

Napisane:
wtorek, 27 września 2005, 21:19
przez Hubcio25
Ja mam przykre doświadczenia z takimi żarówkami - "stopiły" reflektor na długiej trasie. Oczywiście osłonki były zdjete ale żrówki wydzielają tyle ciepła, że nic a nic to nie pomogło. Zastanówcie się nad tym bo nasze Zwierzeki mają chyba plastykowe ślepka.

Napisane:
poniedziałek, 25 lutego 2008, 21:52
przez mlody114

Napisane:
poniedziałek, 25 lutego 2008, 22:09
przez Lucass
Ale starych nie sprzedawaj!
Woź w bagażniku w razie czego
(czyt. w razie kontroli drogowej zagrożonej utratą dowodu)


Napisane:
poniedziałek, 25 lutego 2008, 22:44
przez mlody114
ale bede miał certyfikat


Napisane:
wtorek, 26 lutego 2008, 10:57
przez Masaccio
klosze mocno zmatowione

Mimo wszystko ciekawe lampki, jeszcze tylko spryskiwacze jakoś trzeba zamontować


Napisane:
wtorek, 26 lutego 2008, 18:16
przez miguello

Napisane:
wtorek, 26 lutego 2008, 18:39
przez _ONE_
ehmm... lampa bez homologacji
