Strona 1 z 1

drążki kierownicze

PostNapisane: wtorek, 25 lipca 2006, 20:55
przez siwy261976
mam wyciek w okolicy gumy od drążka kier. okazało się ze końcówki są ok. pytanie czy wyciek mogło spowodować wspomaganie, czy elementy te idzie zreperować czy jest to element niestety nierozbieralny(nie można wymienić jakiejś uszczelki i wspomaganie nie cieknie dalej poprzez gumę od drążków)?

PostNapisane: niedziela, 30 lipca 2006, 23:11
przez Brada
QWycieka Ci z maglownicy (przekłądni kierowniczej). W golfie było tak że naprawić można było jednynie uszczelaniacze zewnętrzne. Ponoć samemu. Tu nie wiem. Ale koszt używanej maglownicy już od 200, zerknij na Allegro

PostNapisane: poniedziałek, 31 lipca 2006, 16:38
przez siwy261976
ok i prawie wszystko jasne :) przynajmniej w razie czego wiem co i ile i gdzie :) - dzięki

Re: drążki kierownicze

PostNapisane: wtorek, 27 września 2011, 12:00
przez Wyspiarz
Witam -wykorzystam stary post z linkowni wiążący się z moim problemem.

Na badaniu technicznym dostałem zalecenie wymiany 2 drążków kierowniczych kangoo D65 1.9D.
Dokładnie wpis z MOT brzmi:
“Nearside and offside front steering arm has relative movement at its fixings (2.2.B.1h)”
Wycieków ,żadnych nie ma.
Proszę znawców tematu o pomoc w odpowiedzi na kilka być może naiwnych pytań :

1/Nie dysponuję blokadą dir 1306 oraz przyrządem 1305-01. Czy wymiana bez tego jest możliwa, czym w/w przyrządy można zastąpić ?

2/Czy można pominąć wymianę podkładki blokującej z ogranicznikiem- pojazd będę używał jeszcze tylko kilka miesięcy?

3/Czy mogę podczas montażu zastąpić zalecaną żywicę do gwintów Loctite frenbloc ,cieńką warstwą zwykłej żywicy dwuskładnikowej, a może starą metodą na farbę olejną ?


Może jest możliwość uniknięcia wymiany-poprzez inne działania ?.
Na wymianę usterek mam jeszcze tylko kilka dni dlatego proszę o pomoc.

Re: drążki kierownicze

PostNapisane: wtorek, 27 września 2011, 18:01
przez branio
Bez klucza do drążków będzie bardzo ciężko
Można bez podkładek ale koniecznie na jakimś kleju

Re: drążki kierownicze

PostNapisane: środa, 28 września 2011, 11:34
przez Wyspiarz
Czy z nieprofesionalnych-popularnych narzędzi można wykorzystać coś lepszego niż nastawne "żabki"?

Z wykręceniem jakoś chyba sobie poradzę ,drążki i tak do wyrzucenia ,obawiam się jedynie uszkodzenia podczas montażu,nie będzie to zalecany 3 punktowy styk .
Jaką metodą zablokować "maglownicę"oprócz blokady 1306?

Najtańszy tego typu klucz na ebay uk to 30 funtów pomijam czas na przesyłkę .

Re: drążki kierownicze

PostNapisane: środa, 28 września 2011, 16:24
przez branio
Płaski 32
W zasadzie można się obejść bez blokady ale przesuń magiel max w drugą stronę niż wkręcany drążek.