Strona 1 z 3

zapalanie

PostNapisane: niedziela, 6 sierpnia 2006, 13:52
przez tomekb
od jakiegoś czasu mam problemy z zapalaniem silnik 1,4 muszę dość długo kręcić rozrusz, zanim zaskoczy czasami zapala normalnie a czesami szkoda mówić swiece wymieniałem co jest grane? czy ktoś miał coś takiego pozdrawiam

PostNapisane: niedziela, 6 sierpnia 2006, 14:10
przez slay
tomekb jak przekręcisz kluczyk słyszysz jak działa wstępne podpompowanie paliwa?

zapalanie

PostNapisane: niedziela, 6 sierpnia 2006, 14:11
przez olavp
a wymieniles przewody WN? Czesto one so winne problemom z rozruchem, no i jeszcze moze byc problem z ukladem zasilannia ( instalacja paliwowa) , problemy z uruchamianiem moga byc rozniste

zapalanie

PostNapisane: niedziela, 6 sierpnia 2006, 14:51
przez tomekb
slay napisał(a):tomekb jak przekręcisz kluczyk słyszysz jak działa wstępne podpompowanie paliwa?
pompa działa słyszalny jest dzwięk pompki

PostNapisane: niedziela, 6 sierpnia 2006, 14:52
przez shap
Ja też miałem podobny problem. Okazało się, że to jeden z czujników alarmu był uszkodzony i nie zawsze pozwalał zapalic... Po wymianie czujnika w serwisie wszystko wróciło do normy.

PostNapisane: niedziela, 6 sierpnia 2006, 17:52
przez _ONE_
Jeżeli kontrolka immobilizera nie informuje o problemach z rozpoznaniem kodu to może to być np. problem z czujnikiem GMP (impulsatorem) nad kołem zamachowym lub coś bardziej prozaicznego...

PostNapisane: niedziela, 6 sierpnia 2006, 19:50
przez czerja
impulsator to raczej na ciepłym silniku nie daje odpalić!

PostNapisane: poniedziałek, 7 sierpnia 2006, 06:48
przez _ONE_
Na zimnym miałem już dwa przypadki...

PostNapisane: poniedziałek, 7 sierpnia 2006, 19:04
przez czerja
tak zasugerowałem ponieważ jestem już jakiś czas temu po wymianie czujnika ale nigdy nie zawiódł na zimnym a tylko i wyłącznie na ciepłym ale widocznie mój tak miał!

PostNapisane: wtorek, 8 sierpnia 2006, 08:02
przez Neumann
Witam, Kangoo 1,4 (1998r) mam podobne problemy z zapłonem, czasem zapala od razu a czasem trzeba kręcić kilka(4-10) razy. Słychać wstępne podpompowanie paliwa. Dodatkowo dodam że zostały wymienione świece i przewody WN na Boscha i jedną cewke zapłonową bo nie dawała iskry na1 i 4 cylinder. Myślałem że może jest to spowodowane zapchanym filtrem paliwa i też go wymieniłem(silnik pracuje równiej na wolnych obrotach) ale mimo to ma problemy z zapłonem. Dodam że cały układ został odpowietrzony. Czy to może padać pompa paliwa? :? i jak się do niej dostać? :oops: Pozdro...